iC Blog

På Inside Cheerleading Magazines hemsida finns en blogg där fyra cheerleaders bloggar tillsammans. Vissa går i all-star lag och vissa i college. Särskilt mycket uppdaterar de inte, men det kan ju vara roligt att läsa ändå. Klicka HÄR för att komma till bloggen.
Här under ser ni de som bloggar på iC.


Maddie från Cheer Extreme
Hennes del av bloggen kallas Maddie's Moment. Klicka HÄR för att komma till hennes kategori.


Griff från University of Louisville
Hans kategori kallas enkelt nog Griff's Page. Klicka HÄR för att komma dit.


Ryan från University of Alabama och Team USA all girl
Ryans kateogori kallas Ryan's Reality. Klicka HÄR för att komma till hennes kategori.


Tori från Rockstar Cheer och Rosman High School
Hennes del kallas Talking With Tori. Klicka HÄR för att komma dit.


Kommentarer
Postat av: :):):)

Hej, jag tycker din blogg är jätte bra och tittar på den varje dag ! :)

men jag ville bara fråga om du nån gång kunde skriva om vilken styrka man ska köra om man vill få fina hopp och fina tex flickisar, och hur många gånger man ska göra det per dag och så? :)

din blogg är bäst ! :D

2010-04-11 @ 13:52:42
Postat av: Ida

:):):) - Åh, tack! Vad roligt!

Här kan du se ett inlägg jag skrivit tidigare om hopp-styrka: http://youbetterwork.blogg.se/2009/october/draft-okt-7-2009.html#comment



Jag ska skriva mer om styrka och övningar, bra att du säger det!

2010-04-11 @ 15:19:25
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Jenny

Din förra design var snyggare, no offence!

2010-04-13 @ 17:52:57
Postat av: Ida

Jenny: Haha det är ingen fara, jag vill höra åsikter! Inte så att jag är någon expert på att göra design heller ;)

2010-04-13 @ 20:47:04
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0