Sporttoppar på Stadium

Många av er har säkert beställt sporttoppar från USA någon gång, eftersom Sveriges utbud inte är särskilt stort.
Jag vill tipsa om att Stadiums egna märke Soc har väldigt många olika färger på sina just nu! Alla färger ser ni här under. Det går att beställa från deras hemsida och såklart också köpa i affär. På deras hemsida finns det en funktion där man kan söka på om varan finns i just din affär. Klicka HÄR för att komma till Stadiums hemsida.

Alla sporttoppar kostar 199 kr, förutom den gula som kostar endast 99 kr!


Kommentarer
Postat av: I

Jag har en sån vit,jag rekomenderar den! :D

2010-04-05 @ 19:38:07
Postat av: Felicia

jag har en svart & den är jätte skön! skaver aldrig eller något sånt.

2010-04-06 @ 00:17:37
URL: http://ffelicija.blogg.se/
Postat av: emma

dessa funkar jättebra om du inte har stor kupstorlek för då är dom värdelösa... att tänka på om hela laget ska köpa. bra om alla kan använda dom, eller hur? =)

2010-04-06 @ 13:07:16
Postat av: ANNA

gillart!

2010-04-07 @ 21:49:13
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0