Malmö Allstar Cheer Tryouts!

Vi kommer inför denna termin att hålla Tryouts för platserna i våra Elit trupper, Kings och Bulldogs. Vi kommer även denna termin att starta upp en junior Stunt Group och även här kommer vi att hålla tryouts.

Vem kan då komma på tryouts?
Vi hälsar föreningens alla medlemmar välkomna på våra truouts. Du som ej är medlem innan men har tidigare cheerleadingerfarenhet är också välkommen ner.

Vi kommer under tryouts kolla vad du kan och om dina kunskaper passar för en plats i något av de lag där vi söker medlemmar i.

Är du på tryouts men ej kommer med i något av våra Elitlag kommer du att antingen att fortsätta i den trupp du gick i förra året eller så kommer du att placeras i en annan, där du passar bättre.

Tryout för Bulldogs sker den 16 augusti kl 20-21 i Malmö Tennishall

Tryout för Kings sker den 20 augusti kl 17-19 i Malmö Tennishall

Tryout för vår Junior Groupstunt som heter Fembots kommer att ske den 18 augusti kl 17-18



Kommentarer
Postat av: cheerleading tjej

gud vad kul med tryouts!:) Får man try-outa även om man är nuvarande cheerleader i ett annat lag?



kram

2010-08-11 @ 12:06:34
Postat av: Ida

Cheerleading tjej: Jag tror det ska gå bra, men det är alltid bra att kontakta sin nuvarande förening och tala om det. Kram!

2010-08-24 @ 20:19:44
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Patricia Andersson

hej jag vill börja påå malmö cheerleadin hur ansöker jag mig???? snälla svara

2011-01-14 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0