Anders & Carro omgång ett


Kommentarer
Postat av: 2 besvikna cheer fan !

vi kanske ska börja i haninge cheer eite, men man får ju inte se nånting om deras jra lag, thunders. (som vi är intreserade av) du lova att lägga upp om dom men du skiter ju i haninge cheer elite, nu så har vi redan hittat det eftersom det funnits på youtube i 3 dagar. men tack för att du försökte om du ens gjorde de

2010-12-22 @ 13:41:05
Postat av: Jenny

2 besvikna cheer fan: Tycker det är dålig stil av er att skriva sådär till Ida-Maria. Jag kan bara gissa hur mycket tid hon lägger ned på att besöka cheer event, fota, redigera, ladda upp, skriva, leta fakta osvosv bara för att göra oss cheerfans nöjda! Om ni nu så gärna vill ha reda på fakta om HCE, far då på deras shower själva! Kolla på hemsidor, fråga dom som går i laget eller sök på youtube. Ni kan inte förvänta er att hon ska hinna lägga upp allt från alla julshower på tre dagar!



Och till dig Ida-Maria vill jag bara säga att du gör ett sjukt bra jobb med bloggen, you go girl:)

2010-12-22 @ 17:19:12
URL: http://cheerleadingbows.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack Jenny, snälla du!

2010-12-22 @ 17:44:18
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men det var inte det som var grejen eller jo för det mesta, men hce är det enda laget som inte har blivit så mycket skrivna om... tycker det är tråkigt när det ''favoriseras'' med lagen , det kanske inte ni tycker men det gör vi. men skit it.

2010-12-22 @ 18:30:20
Postat av: Ida

Anonym: Jag väljer vad jag vill skriva om i min blogg. Om ni tycker det skrivs lite om HCE kan ni skaffa en egen blogg och skriva om de. Tack och hej!

2010-12-23 @ 00:30:26
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tycker också att du gör ett toppenjobb Ida! Hade aldrig kunnat hålla mig så uppdaterad om det inte vore för dig!



Till de besvikna, tipsa Ida istället för att klaga. Om ni vet att det finns en film, kommentera med länken.



God jul =)

2010-12-23 @ 07:13:58
Postat av: Ida

Mikaela: I KNOW! Haha ne men, tack <3 God jul!

2010-12-23 @ 10:17:01
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men vi gör ju det , och även när vi har kommenterat lite ''elakt'' att vi vill se thunders får ju inte se några bilder eller nått , men aja det är en bra blogg, så ska sluta klaga. förlåt.



god jul påer

2010-12-23 @ 18:58:24
Postat av: Anonym

bara en fråga! har du inga bilder på hurricanes eller thunders? :)

2010-12-23 @ 19:01:48
Postat av: Ida

Anonym: Det är massa lag jag inte lagt ut bilder på. De som tjatar får bilder senare, för jag orkar inte höra tjatet, okej? Ni "tipsar" mig inte när ni tjatar. Det kommer bilder vart eftersom och det har jag skrivit. Om ni ville ha bilder snabbt kunde ni ha passat på att rösta i tävlingen jag hade.



Anonym: Ja, varför skulle jag INTE ha?

2010-12-23 @ 19:09:00
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0