Laney Madsen


Målet är University of Louisville.

Med sina föräldrar.

En bild jag tog under EM 2007 där hon visade upp tillsammans med några killar från Wild Cheer.


Laney Madsen är en 8-årig tjej från Tyskland. Hon går i föreningen Wild Cheer som är en av Tysklands bästa.
Hennes föräldrar är grundare till föreningen och båda går i senior coed-laget. Föräldrarna är ursprungligen från USA och Tyskland.
Laney började stunta när hon bara var några år gammal med sin pappa och hon utvecklas ju mer tiden går. Just nu går hon i deras peewee level 2.


Full rewind



Bilder
Jag är lite osäker på en del information, rätt mig gärna om jag har fel.

Kommentarer
Postat av: michelle

OMG!



fett bra, hon va skiit söt också ^^



2010-01-05 @ 20:47:43
URL: http://sweetcheer.blogg.se/
Postat av: Stina

Sjukligt duktig, en är man född i en cheer-hall så är man. Är bara avundsjuk att man själv inte är det ;p Föresten så är Didi (hennes mamma) från Bulgarien om jag inte minns helt fel..

2010-01-06 @ 14:02:07
Postat av: Ida

Stina: Bulgaren... Jaha, där ser man ;) Vet du hur det kommer sig att de bor i just Tyskland nu?

2010-01-06 @ 21:09:11
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Emma

Det stämmer hon e från Bulgarien, jag minns inte varför hon flyttade till tyskland men henns syster bor där oxå. Tror dock att föräldrarna bor kvar i Bulgarien.

2010-01-13 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0