JECC 2010

Eftersom jag bara såg group stunt och cheerdans på söndagen känner jag inte att det är lönt att skriva någon sorts sammanfattning, eftersom jag ändå inte är insatt i dans och det knappt finns några filmer. Filmer som finns ute på YouTube kan ni dock se här under!


Viqueens Passion, som tog hem guldet i group stunt all female junior. Gaaalet bra!


GCO Bobcats group stunt, som tog silver. Grattis tjejer!


GCO Bobcats som kom på femte plats.


GF Uppsalaflickorna Spirits Excaliburs som tog brons i junior mixed-klassen!


Funky Dance Juniors från Finland.


Funky Team Mini Monkeys, ett miniorlag som fick uppträda på tävlingen. Jag fick även se de träna en stund i fredags i deras träningshall! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Har du nån film på diamonds? :D

2010-07-13 @ 14:55:35
Postat av: Ida

Julia: Nej, jag såg inte Diamonds. Om någon lägger upp på YouTube lägger jag upp här.

2010-07-13 @ 22:02:07
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=vZSVKWHGDf4&feature=player_embedded#!



Film på diamonds

2010-07-14 @ 23:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0