MFC

Några av er har faktiskt blivit bättre på att sluta klaga, och börjat förstå att det inte går snabbare med bilderna från SM/RM när ni tjatar. För det är faktiskt vad många av er gör. Bilder på alla lag kommer att komma upp, jag lovar! Jag har inte allt för mycket kvar av SM nu, åtta starter och prisutdelning om jag räknat rätt. RM desto mer, men ni märker ju att jag laddar upp mer och mer, visst? Så sluta oroa er! Jag kan säga att jag blir mer peppad att redigera när jag får uppmuntran, än när jag får höra tjat.





Kommentarer
Postat av: Ida

Lägg upp när du känner för det. Har sagt detta innan till dig för det passar så bra in. Du gör cheersveriges bilder! De finaste! Väntar med tålamod :) För din blogg är bäst!



Kram Ida

2010-07-01 @ 10:16:45
URL: http://idawdt.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack gulliga du!

2010-07-01 @ 17:21:18
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0