URM 2010

Hade tänkt skriva en lång resumé, men det känns lite sent nu ;) Kommer även inte ihåg alla resultat, men här kommer topp tre.

Cheer Minior Nybörjare


1. Haninge Cheer Elite - Ladybugs
2. Brommagymnasterna Dynamites - Dreams
3. Eastcoast Cheerleaders - Commanders



Cheer Minior Fortsättning
1. Power Cheer & Dance - Cats
2. Gothenburg Cheer One - Jaguars
3. Musketeers Funky Cheer



Cheer Junior Nybörjare
1. Power Cheer & Dance - Juniors
2. Gothenburg Cheer One - Sabres
3. GF Uppsalaflickorna Spirits - Mustangs



Cheer Junior Fortsättning
1. Eastcoast Cheerleaders - Pirates
2. Musketeers Funky Cheer
3. Brommagymnasterna Dynamites - Devils



MVP
Power Cheer & Dance - Juniors

 


Kommentarer
Postat av: Power Cheer Juniors

RM GULD OCH MVP!!!!!! WOOOOOOOOO

2010-06-06 @ 08:00:08
URL: http://jjustjuniors.blogg.se/
Postat av: Thilda Dreams

Åh vad kul :D

Kmr du lägga ut bilder och filmer på alla lagen sen? Fast du kanske inte fotade alla? ;)

Lycka Till idag, Håller Tummarna! Ni var jättebra på DM :D

2010-06-06 @ 11:35:10
Postat av: olivia devils

NAJS!



Lycka till idag!! :D

2010-06-06 @ 12:24:27
URL: http://olivie.blogg.se/
Postat av: Ida

ser fram emot bilder från Haninge Cheer Elite - minior avancerad , blizzards! ;)

och även från ladybugs!

lycka till idag ida-maria :D



håller alla tummar :)

fast några fler för min egna förening , haha :p

2010-06-06 @ 14:27:23
Postat av: Anonym

Hej, jag har bara en fråga varför la du ut vido på alla som vann utom i junior fortsättning där du visar en video på dom som kom trea? Det var inte att jag menade ngt taskigt med det jag skrev tidigare i inlägget utan jag undrade bara:)Hoppas det gick bra för dig idag!

2010-06-06 @ 18:08:00
Postat av: Kajsa EastcoastCheerleaders Pirates :D

Hej Ida bara undrar varför du har lagt ut en film på devils som kom trea och alla andra filmer var på ettorna och vi kom faktist etta men det är ingen film på oss...:P

2010-06-06 @ 18:08:36
URL: http://readyhitit.blogg.se/
Postat av: Ida

Thilda Dreams: Jag fotade alla, så de dyker upp här om ett tag :) Taaack!



Olivia Devils: Tack så hemskt mycket!



Ida: Taaack :)



Anonym: Tack så mycket! Jag la ut alla filmer jag hittade på youtube igår natt, oavsett lag.



Kajsa EastcoastCheerleaders Pirates: För det fanns ingen film på er när jag skrev inlägget! :)

2010-06-06 @ 18:22:38
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Mickis - HCE Ladybugs

Kul att du la ut en video på när vi vann RM :)

2010-06-06 @ 20:12:43
URL: http://onlycheer.blogg.se/
Postat av: Eastcoast cheerleaders Pirates Caroline

Gud vad roligt att du fottade alla, hoppas du lägger upp en video på oss också när vi tävlar, vi vann ju faktiskt junior fortsättning :D

2010-06-06 @ 22:22:36
Postat av: Anonym

HON LA UT VIDEO PÅ DEVILS FÖR DOM VAR BÄST! BÄSTBÄSTBÄST ,DET VET ALLA!! :)

2010-06-06 @ 22:37:59
Postat av: Anonym

Pirates: Det kanske inte fanns nån video på er just då?

2010-06-06 @ 23:21:54
Postat av: Stolt släkting

Jag tror vi alla förstår varför just Devils film ligger uppe på denna blogg! Krånglig akrobatik på hög nivå... Och vilket tempo och synk i rörelserna! Otroligt bra jobbat tjejer!

2010-06-07 @ 21:57:27
Postat av: Ida

Snälla människor... Jag förtydligar ännu en gång. Filmerna som finns i det här inlägget var de enda som fanns 00:04 lördag natt.

2010-06-07 @ 22:45:28
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Glad åskådare!

Ida-maria, bry dig inte om dom! Det är ju inte hela världen även om den filmen skulle funnits, för hursomhelst så är det din blogg och du bestämmer! Din blogg är för övrigt jätteawesome och du tar skitsnygga bilder, keep up the good work! Du kommer gå långt (:

2010-06-08 @ 08:09:04
Postat av: Ida

Glad åskådare: Tack gulliga du!

2010-06-08 @ 21:38:29
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0