Worlds t-shirts

De stora lagen i USA gör nya t-shirts inför varje stor tävling. Worlds, är ju den största, så då måste de självklart slå på stort! Här under ser ni några olika och även den officiella Worlds t-shirten.


Maryland Twisters. Triple threat står för deras tre lag - Regin, F5 och Supercells.


Cheer Athletics Wildcats



World Cup Shooting Stars


Top Gun gick tvärt emot strömmen och hade enkla vita t-shirts med texten "I Won a JAM! Worlds Bid".



Senior Elite från Cheer Extreme hade istället för t-shirts satsat på shorts och sporttoppar. Superfint med rosa cheetah på baksidan!


Worlds t-shirten!

Kommentarer
Postat av: edda

Haha såg att Ohio Valley Allstars stod med, dom ska jag få träna med nu ett år när jag åker och blir utbytesstudent.. :) min värdmamma är tränare där och min äldsta värdsyster är med i level5 laget :) dock ska jag bara vara med i level3 men ändå :D

2010-07-27 @ 01:16:06
URL: http://eddagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Ida

Edda: Åh gud vad roligt!! Jag ska följa din blogg, skriv mycket om cheerleadingen ;) Hehe. Går du i något lag nu?

2010-07-27 @ 03:00:37
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0