Snooki i World Cup?

Någon spred ut ett rykte om att Snooki, som numera är världskänd genom tv-serien Jersey Shore, går i World Cups open-lag Lazers. Jag gick aldrig på detta rykte, eftersom jag knappast trodde hon var cheerleader. Tji fick jag, det har hon visst varit! Men att hon går i World Cup stämmer inte ;) World Cup har sitt gym i Freehold, New Jersey, som inte är alltför långt bort ifrån Jersey Shore.

Visst, rykten är aldrig bra, men i detta fall älskar jag det. Ha ha, så himla kul!

Someone spread out a rumor that Snooki, famous from the tv show Jersey Shore, cheer for World Cup's open team Lazers. This is not true! But I think it's very funny ;) World Cup have their gym in Freehold, New Jersey, which is pretty close to Jersey Shore.


I vanliga fall.


Som cheerleader!


Topp har hon varit till och med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ovig va hon med!

2010-11-11 @ 10:24:32
Postat av: astrid

länk till nya hellctas avsnittet : http://www.megavideo.com/?v=LQWEDC1S#E :)

2010-11-11 @ 13:35:46
URL: http://nattstad.se/thiinnkastriid
Postat av: Anonym

hon gjorde typ tusen flickisar i ett program av jersey shore x)

2010-11-11 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0