Stockholm Winter Games 6-7 januari

Stockholm Winter Games pågår under fyra dagar, varav den första och andra dagen jag redan nämnt i föregående inlägg. De två sista dagarna kommer det vara presentation av föreningar och idrotten cheerleading. Då kommer de som vill få prova på i montern för cheerleading. Man kommer kunna göra det mellan 12-16 båda dagar.

Alla svenska cheerleadingföreningar är välkomna att presentera sin förening på mässan. Om ni vill anmäla eran förening så skickar ni in ett mail till [email protected].

Den 7 januari, sista dagen, avslutas mässan med en cheerleadingshow som pågår mellan 14-16. Alla cheerleaders och lag är välkomna! Uppvisningen kommer ske på en cheerleadingmatta som finns där inne. Det är 9 meters takhöjd, så det ska gå bra för även de avancerade lagen att komma! Anmälan krävs även till detta, på ovanstående mailadress.



Jag och några från mitt lag deltog på mässan i år. Twisters Cheer Elite var även där och representerade cheerleadng samma dag.

Jag tycker hela Stockholm Winter Games är ett bra intiativ. Roligt att cheerleading äntligen får representeras ordentligt, så de vet att vi finns :)

Det var någon som frågade om inträde till tävlingen. Jag tror det är så att man betalar 40 kr där, så får man en biljett som gäller för alla dagar, det vill säga tävlingsdagen men även de andra! Jag vet inte om det är möjligt att förboka biljetter, jag har inte hört något om det i alla fall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0