Köpa bilder

Hej kära läsare! Flera har kontaktat mig om att köpa bilder från olika tävlingar. Nu är det möjligt! De tävlingar som ni kan köpa från är SM 2010, DM Stockholm 2011 och DM Södra 2011. Ni kan bara köpa nu under april, för att jag ska hinna bokföra allt i mitt UF-företag. Så passa på!

Alla bilder på ens lag/start kostar 200 kr. De är självklart utan vattenstämpel då! Ni får dock inte använda bilder utan vattenstämpel på Facebook eller i era bloggar, då får ni använda de med vattenstämpel som finns utlagda här.

För att köpa bilder fyller ni i detta här under och mailar till [email protected]. Tillbaka får ni en faktura. När den är betalad så kommer bilderna till den mailadressen ni anger. Väldigt enkelt!

Förening:
Lag/klass:
Tävling:

För- och efternamn:
Mailadress:




Vill ni som förening köpa bilder till exempel till eran hemsida (så som GCO och GC Troops gjort) så gäller andra priser. Maila mig om det isåfall!

Alla bilder hittar ni arkivet "Pics - tävling". Om ni letar efter bilder på något lag men inte hittar det så kan ni kommentera så svarar jag med länken.



Jag vet att alla bilder från DM södra inte har kommit upp än, men de kommer nu under denna och nästa vecka. Håll ut!

Som sagt är sista datum för att köpa bilder 30 april.

Kommentarer
Postat av: Jenne

Skulle inte du kunna lägga ut individuell Junior mellersta? :)

Skulle vara jätte snällt !

2011-04-12 @ 21:11:45
URL: http://daysofjenne.blogg.se/
Postat av: Ida

Jenne: De bilder jag har från DM mellersta har jag lagt ut.

2011-04-12 @ 21:50:32
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Sofia

När kommer bilder på DM södra Junior Nybörjare ut?



Du har helt klart den bästa cheerleading bloggen Ida! :)

2011-04-12 @ 22:26:14
Postat av: Ida

Sofia: Jag ska försöka fixa de så snart som möjligt!

Åh tack!!

2011-04-12 @ 23:01:21
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0