URM/RM

Nu har anmälningsblanketterna för RM kommit upp på Malmö Allstar Cheers hemsida, ni hittar de HÄR. Där finns även en del information om RM, boende till exempel.

4 juni - URM
Cheer Minior Nybörjare
Cheer Minior Fortsättning
Cheer Junior Nybörjare
Cheer Junior Fortsättning

5 juni - RM
Cheerdans Nybörjare
Cheerdans Fortsättning
Cheer Senior Nybörjare
Cheer Senior Fortsättning

Några anmälningsblanketter som inte hör hemma på RM har smygit sig in. Hehe, tycker detta var lite kul. Plus att det heter URM och inte JRM ;) Men även de bästa kan göra fel!


Kommentarer
Postat av: Undrandes

Alla bilder från södra DM är inte uppe ännu va? :) jag kopplar prisutdelningen som ett avslut på bildern... Hahah:)

2011-04-06 @ 15:35:13
Postat av: ellen

tabbe, typiskt skåningar ;)

2011-04-06 @ 16:51:09
Postat av: Ida

Undrandes: Nejdå, det är inte ett avslut. Men jag har flera olika minneskort och då tar jag ett i taget. Har massa bilder kvar!

2011-04-06 @ 21:51:11
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Undrandes

Jag förstår att det tar tid för allt jobb du lägger ner på bilderna mm. Men tack för din respons. :) ska bli kul att de resten av bilderna.

2011-04-06 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0