Julklappstips

Någon kommenterade att jag borde tipsa om cheerleadingrelaterade julklappar, och visst kan jag det! Har även fått frågor hur man beställer rosetter från mig. I början av januari kommer det upp en webbshop för dem där ni kan beställa enkelt :) Tills dess kan ni maila mig om ni vill beställa. [email protected]




Shorts i sammet, 299 kr från Dig It


Senaste beställningsdag för att få innan jul är 18 december (nu på söndag).

HÄR





Glansiga shorts, 269 kr från Dig It/GK


HÄR












American Cheerleader Magazine prenumeration 1 år, ca 250 kr


HÄR













Bring It On, 129 kr från CDON.COM


Alla fem filmer i en samlarbox.

Senaste beställningsdag för att få innan jul är 20 december (nu på tisdag).

HÄR















Nfinity-skor, ca 550 kr från Cheer and Pom


Observera att frakt och tull tillkommer.

HÄR








Dollar, för er som ska till USA i vår haha.






T-shirt, ca 160 kr från CHEERPLUSLIFE


Den norska cheerbloggen CHEERPLUSLIFE har gjort en "kollektion" av t-shrits tillsammans med Maddie Gardner. Till exempel "keep calm and stop hatin' on Maddie". Det finns även några t-shirts som inte har med Maddie att göra.

HÄR

Kommentarer
Postat av: Skea

Åsså kommer det att komma ut ett cheerleading spel till xbox360 kinect :)

2011-12-16 @ 15:37:15
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0