Kommentarer/feedback

Jag har kommentarsfunktionen här på bloggen för att ni ska kunna diskutera vidare om inlägg och kommentera vad ni tycker om inlägget eller om ämnet. Jag uppskattar även jättemycket att få feedback från er, på vad jag kan göra bättre. Så kommentera på! ;)

Folk har sagt att de haft svårt att hitta min mailadress. Ett ställe ni alltid kan nå mig på är Facebook, vilket nästan är lättare i många fall då jag har det kopplat till mobilen och jag kollar det oftare än min mail. Men såklart kan ni maila om det är något också - [email protected]. På Facebook hittar ni bloggens fan page HÄR och om ni vill mig något så kan ni söka på Ida-Maria Lehto.

-

I have the comment function here on the blog to make you able to discuss the topics I bring up. I also appreciate feedback, so I can make my blog better! So keep posting comments!

If you want to reach out to me, Facebook is a easy way to that. The blogs fan page can you find HERE and if you want to contact me you can just type in Ida-Maria Lehto in the search bar. If you don't have Facebook or just want to email me instead that's ok too. My email is [email protected]
.


Bildens källa okänd.

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja du kunde ju ladda upp bilder från dm... många lag är kvar

2011-02-27 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0