CHEERSPORT

I helgen är det dags för en av världens största tävlingar - CHEERSPORT. Tävlingen går av stapeln i Atlanta, Georgia och hela 922 lag kommer tävla under helgen. Många lag tävlar också två gånger! När man tänker på det är det helt sjukt att de får det att gå ihop... Men grymt!



Som vanligt hålls även tävlingen "So You Think You Can Tumble?" under fredagen. Förra året kom fem personer till final - Holden Ray (Cheer Extreme), Kelsey Rule (WCSS), Toni Bronisevsky (WCSS), Kelly Yeager (WCSS) och Bucky O'Leary (då Top Gun, nu Spirit of Texas). Blir spännande att se vilka det blir i år!


2009

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vet du om det är möjligt att streama tälingen via internet eller om den sänds på tv i Canada? Befinner mig i Toronto och vill gärna kunna se tävlingen =)

2011-02-17 @ 21:01:57
Postat av: Ida

Cissi: Tror inte den visas på tv i Canada, inte i USA heller. Ska hålla utkik efter livestream och se om jag hittar!

2011-02-17 @ 22:55:44
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha man känner sig så liten i jämnförelse, 922 lag på en tävling liksom haha :-P

2011-02-17 @ 23:22:53
Postat av: Fredrika

Tror du det går på espn, har den kanalen hemma?? Annars kan du länka en livestream på internet?? ;)

2011-02-18 @ 07:38:06
Postat av: Fredrika

Tror du det går på espn, har den kanalen hemma?? Annars kan du länka en livestream på internet?? ;)

2011-02-18 @ 07:38:31
Postat av: Ida

Anonym: Haha ja, exakt!



Fredrika: Nej, det är nog bara Worlds som sänds på ESPN, och det är ESPN2 har jag för mig. Jag länkar en livestream om jag hittar!

2011-02-18 @ 09:25:31
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Grymma!

2011-02-20 @ 19:17:08
URL: http://jennifersgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0