CHEERSPORT update

Det har kommit ut en del filmer från CHEERSPORT, men många saknas! Lär dyka upp i veckan.

Paid bids till Worlds fick:
Cheer Extreme Sharks
Stingray Orange
Stingray Smoke
Brandon Senior Black
Rockstar Cheer The Beatles
ACE Warriors
Cheer Command
ICE Lightning


Cheer Extreme Senior Elite
De blir mer och mer klockrena. Det enda jag inte gillar är dansen. Vad hände där? Jag hoppas de kommer med en ny till Worlds!


Stingray Orange
Bara lite missar i pyrren annars har det här laget verkligen tagit igen sig från fiaskot på BUTBT. Deras mål är att sätta programmet perfekt i mars/april, så det ser ju helt klart lovande ut!


Stingray Smoke


Cheer Extreme Sharks
Det här laget står lite i skuggan av Senior Elite, men de ligger i toppen i klassen small senior. Bättre dans än SE har de också ;) De har verkligen tagit igen sig under säsongen, då de var k a o s på deras showcase.


Cheer Extreme Mustangs


Georgia Allstars Louies

Nya dans tror jag? Vill se bättre film!


FAME Super Seniors

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har bytt plats på fame super seniors och stingrays smoke där det står stingrays är de är fame, så du vet hehe xd

2011-02-21 @ 15:09:46
Postat av: Anonym

Lite kul att första laget hade On And On med Agnes, hon är ju svensk xP

2011-02-21 @ 16:21:37
Postat av: Jack

Orange har förbättrat(s)! Dom har tagit bort vissa delar i musiken som jag tyckte va bra :(

2011-02-21 @ 19:11:10
Postat av: Kim

Tror georgia har ändrat sin dans en del. slut-grejen är iaf ändrad.

2011-02-21 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0