Årets blogg 2010!

Jag ligger nu på tioende plats (!!) i Blog of the Year. Om ni inte har röstat, gör det HÄR! ♥

Ju högre bloggen klättrar i topplisan, ju fler läsare får jag. Och det är ju bra, för då sprids idrotten cheerleading ytterligare! Förhoppningsvis blir fler instresserade av cheerleading och ni föreningar där ute får fler medlemmar.

I'm now in 10th place in Blog of the Year. Please vote for me on the link above! ♥

The higher the blog keeps climbing in the competition, the more readers I will get. And that's good, because then the sport will be spread even more. Hopefully more people will be interested in cheerleading and the teams in Sweden will get more athletes.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ofc ska jag rösta så fler blir intresserade :D

2011-01-06 @ 19:22:42
Postat av: malin

jag har röstat och bjudit in alla mina cheervänner! ;)

2011-01-06 @ 19:54:12
URL: http://passion4fashion.devote.se
Postat av: Ida

Tack :D

2011-01-07 @ 12:01:53
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0