Stretchband

Tänkte skriva något/några inlägg om stretching, för jag tror inte jag har gjort det än. Vore det intressant? Alltså hur man stretchar för att bli vigare, stretching för trick och lite tips! Måste dock vänta till nästa vecka, när träningarna drar igång, så jag kan ta bilder/filma till inlägget!

Jag har dock ett tips till er så länge, särskilt ni som är toppar. Det här är ett "stretchband" som hjälper en att stretcha ännu bättre. Särskilt för heelstretch, bow, scorpion och scale. Bandet går att köpa här i Sverige faktiskt, via Dig Its hemsida, HÄR. Om ni bor i Uppsala eller har vägarna förbi kan ni köpa det direkt i butik. Vet inte om de har det inne, men man kan be de beställa in! Då slipper man frakten också :) Bandet kostar 180 kr.


Kommentarer
Postat av: Ajna

Detskulle vara jättekul om du skrev om streching, typ hur man blir vigare också! :)

2011-01-07 @ 10:44:25
Postat av: Anonym

Håller med hon över ! :)

2011-01-07 @ 11:48:15
Postat av: Ida

Bra, då kommer det så snart som möjligt!

2011-01-07 @ 12:00:10
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: My

Har du provat bandet? Jag köpte nämligen ett, men tyckte inte alls att det var värt pengarna. Jag vet inte direkt vad jag hade förväntat mig, men man hade nog kunnat tillverkat ett själv av "hundkoppelband" för betydligt mindre pengar! Ett tips för dem som tycker det är lite dyrt :)

2011-01-07 @ 13:31:23
Postat av: Madeleine

jag har ett sånt, tycker det funkade galant! =)

2011-01-07 @ 14:17:37
URL: http://maddeworlds.blogg.se/
Postat av: Ida

My: Nej, det har jag inte. Men funderar på att köpa! Jag är dock inte topp, så egentligen ganska onödigt ;) Jooo, det är ju inte så speciellt egentligen. Men det är ju inte överdrivet dyrt ändå, om man använder det ofta är det ju värt pengarna!



Madeleine: Vad bra att höra!

2011-01-07 @ 15:08:37
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle vara jätte bra om du skrev om det för det är alltid så roligt att testa och läsa :)

2011-01-07 @ 16:08:14
URL: http://jennifersgarderob.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Skulle vara jätte bra om du skrev om det för det är alltid så roligt att testa och läsa :)

2011-01-07 @ 16:08:30
URL: http://jennifersgarderob.blogg.se/
Postat av: Isabella

Ja det tycker jag verkligen du ska skriva om, behöver verkligen tips :D!

2011-01-07 @ 23:56:47
Postat av: emma

det går lika bra att använda typ en sjal eller ett skärp, det funkade jättebra för mig! men tekniken är jättebra!

2011-01-08 @ 10:42:44
Postat av: Sara

Jag har kört med mina föräldrars typ pilatesband, eller vad det är. Det är mycket tunnare och går att köpa på stadium. Men jag såg en video på youtube med ett band som hade "handtag" och ungefär likadant för foten. Vet du vart man kan köpa ett sådant? Älskar att använda bandet för att då tränar man ju balansen samtidigt! xoxo

2011-01-08 @ 20:51:52
Postat av: Lisa

Jaaa! Stretch!:D:D

2011-01-10 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0