Två filmer med Cheer Future junior avancerad


Kommentarer
Postat av: alma

tycker om mina sockar på andra filmen ;)

2011-01-09 @ 03:50:20
Postat av: Anonym

finns det någon film på cheer elite hurricanes från juluppvisningen?

2011-01-09 @ 12:57:09
Postat av: Anonym

vilket lag ser du mest fram emot att se på dm :)?

2011-01-09 @ 14:37:21
Postat av: anonym

hahahahahha kul att dom tar bort kameran när dom gör uppgången man fattar ju att dom har en ticktock uppgång för dom sätter på vänster ben, sen så står hon på höger ben när hon filmar sekvensen!

2011-01-09 @ 15:17:41
Postat av: Ida

Anonym: Dragons, Eagles, GCO Cats och GCO Cougars :) Och alla minior fortsättningslag!

2011-01-09 @ 16:54:57
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du kolla på södras DM? :)

2011-01-09 @ 19:53:45
Postat av: Anonym

yeaah GO norrland! haha;)

2011-01-09 @ 20:03:35
Postat av: Ida

Anonym: Japps! Tror det i alla fall.

2011-01-09 @ 20:13:44
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: mawwee

nice :o

2011-01-10 @ 17:36:53
URL: http://mawwe.webblogg.se/
Postat av: A

Varför ser du fram emot cats&cougars de är ju fortsättningslag? Och deras uppvisning var ju intr så jätte brs

2011-01-10 @ 21:26:50
Postat av: Anonym

cats och cougars uppvisning var ju visst bra! jag tyckte iaf dom var riktigt grymma! kommer bli jätte kul att se dem på dm!

2011-01-10 @ 21:42:28
Postat av: Ida

A: Det ska bli roligt att se de i fortsättning, som de aldrig tävlat i förut. Huh? Jag tror inte några andra fortsättningslag skulle kunna göra vad de gjorde i filmen.

2011-01-10 @ 22:34:53
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: A

De har ju alla gamla från bobcats, inte så konstigt eller? Tycker det är fusk iallafall

2011-01-11 @ 00:43:20
Postat av: Ida

A: Det är tråkigt att Bobcats inte finns kvar, men de är cheerleaders precis som alla andra. Om de väljer att ha många personer som tävlat avancerad tidigare i ett fortsättningslag så är det upp till de.



Det går inte riktigt ihop att du först säger att de "inte var så bra på sin uppvisning" och sen säger att "det är fusk att alla från Bobcats är kvar". Du tycker alltså att de har för bra personer för att tävla i fortsättning, men att de ändå inte var bra på sin uppvisning? Trots att de körde över fortsättningsnivå.



Tycker även att det är tråkigt att du syftar på att fortsättningslag inte är något att se fram emot.

2011-01-11 @ 01:04:49
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: A

Varför skulle jag vara avundsjuk på dem? Knappast! Men det är inte kul att de bara har avancerade personer i ett fortsättningslag, det gör det ju inte rätt mot konkurenterna? Är man avancerad ska man tävla i avancerad.

2011-01-11 @ 07:58:01
Postat av: Ida

A: Jag påstår inte att du är avundsjuk på de, jag får bara inte ihop ditt resonemang.

Vi vet inte hur det ligger till i laget eller med föreningen, det finns säkert anledningar till att de tävlar fortsättning och inte avancerad. Det är mer prestige att tävla i avancerad och det finns fler tävlingar att tävla, så varför skulle de inte tävla det bara för att dominera i fortsättning istället?

2011-01-11 @ 10:59:22
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Ida

Btw, om du syftar på Cats (antar jag att du gör) så tror inte jag laget bara består av fd Bobcats eftersom flera gått upp till senior.



Många fortsättningslag har personer som tävlat i avancerad tidigare. Power hade flera förra året, Dolphins har i år och mitt lag hade både förra året och i år.

2011-01-11 @ 12:27:22
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Sigrid (går i cougars)

Läste precis alla kommentarer i detta inlägg. Måste säga att jag att jag tycker det är väldigt tråkigt med all denna negativa respons.



Ni har ingen aning om våran situation i laget angående vilka nivåer alla är på och varför cats och cougars är fortsättningslag. Men jag kan säga helt ärligt säga att det inte har någonting med att vi vill "äga i fortsättningsklassen".

Vi är fortsättningslag för att det är den nivån som passar oss. Visst, vi har några som gick i bobcats förra året, bla mig själv. Men detta innebär inte att vi kan vara avancerad för de.



Och angående våran juluppvisning, så förstår jag inte heller riktigt all negativ kritik.

Varför skulle det vara negativt om några av som som var med på tiktok uppgångarna var från gamla bobcats? Och varför blir ni arga? Vi får ändå inte göra sånt i fortsättningsklassen och det vet ni.



Jag ser verkligen fram emot att få tävla och se hur alla utvecklats osv. Och det tycker jag med att ni borde. Se oss (och cats) som ett roligt motstånd som ni skall kämpa för att bli bättre än, och inte ett hot som skulle vara orättvist för att några personer har gått i ett avancerat lag innan.



Jag är inte arg på någon eller ogillar någon och jag vill inte direkt få några haters här mot mig själv, mitt lag eller förening. Jag tycker bara att ni skall sluta anta saker när ni inte har någon aning. Ni har för tusan inte ens sätt vårt program.

Om vi är duktiga tycker iaf jag, att man bara borde ge positiv respons och inte negativ.

2011-01-11 @ 12:45:52
URL: http://sigriddellborg.blogg.se/
Postat av: kalle & sibbe, går i cougars

Man blir väldigt ledsen av att läsa dessa negativa kommentarerna här över. Vi går i Cougars för att vi vill gå i cougars och vi alla kämpar lika hår som om vi skulle gått i Avancerat. Och av dessa alla negativa kommentarer har vi alla i laget fått ännu mer kämpar glöd för att visa vad vi kan.

Ida, tack för stödet det värmer! Bloggen är grym

2011-01-11 @ 12:52:53
Postat av: Ida

Sigrid, Kalle & Sibbe: Det är bara en person som sitter och kommenterar detta, inget ni ska bry er om. Personen har ju ett väldigt konstigt resonemang och kan dessutom inte stå för sina åsikter eftersom den kommenterar anonymt.



Som jag sa ser jag fram emot att se er, visa vad ni går för på DM! :)

2011-01-11 @ 13:00:16
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: A.H

Varför se det så negativt? Gör om det till något positivit. Tänk istället "ah okej, dem tävlar i Forsättning och dem kommer garanterat vara bra, men jävlar i mig att vi ska försöka slå dem" Bättre att ha mål än att vara hatisk. ;D

2011-01-11 @ 23:48:18
Postat av: Emma

Alla lag förtjänar respekt och beröm hur än de presterar på uppvisningar och tävlingar och vilken klass de än tävlar i. Alla sliter hårt hela året och alla är superduktiga. Så till alla där ute: Kämpa hårt och lycka till med alla förberedelser inför årets tävlingar.



/ Emma, Cheer Future

2011-01-13 @ 22:30:46
URL: http://www.cheerfuture.com
Postat av: ida ♥

Ska laget här ovan på videorna tävla i junior avancerad nu iår? :)

2011-01-16 @ 21:24:33
URL: http://idawdt.blogg.se/
Postat av: ida ♥

Ska laget här ovan på videorna tävla i junior avancerad nu iår? :)

2011-01-16 @ 21:24:38
URL: http://idawdt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ida: Ja, det ska de göra!

2011-01-16 @ 21:59:45
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0