Small senior

Kommer bli såå tight i small senior på Worlds! Det är mer än en månad kvar, så alla lag kan ju utvecklas ännu mer.


Stingray Orange
World champions 2007, 2008, 2009 och 2010. Säger ganska mycket. Finns inget lag som är så cleana som de är!


Cheer Extreme Sharks (small senior X)

Även om det här laget tog hem silver förra året på Worlds så känns de som inte favoriterna. Men det gjorde de inte förra året heller, så man vet aldrig!
Jag tycker det är förvirrande att de har två lagnamn, Sharks och small senior X, men jag brukar kalla de för Sharks!


California Allstars Lady Bullets
Mina favoriter i small senior! Helt klart mest underhållande (enligt mig).


Cheer Athletics Panthers

Det här laget har tidigare tävlat i large senior, men har nu valt att gå ner till small istället. Cheer Athletics är faktiskt det enda laget som lyckats slå Stingrays i den här klassen på Worlds! 2005 fanns det bara all female, inte uppdelat som nu, och då vann CA. 2006 infördes small och large senior och då tog de återigen hem titeln i både small OCH large med lagen Jags och Panthers.


Maryland Twisters Weathergirls
De är "underdogs" i den här klassen. Som jag nämnde tidigare har de bara haft ELVA träningar tillsammans innan den här tävlingen!


World Cup Suns
Även WC har ett lag i den här klassen. Och WC är ändå WC!


Orlando Allstars Angels
Den här filmen är från i mitten av december, hur de ser ut nu har jag ingen aning om. Starkt att kötta fem hopp med salto som avslut!


CheerForce Diamondz
Det här laget var "inne" för några år sedan när Kiara Nowlin gick där. Nu har åtminstone inte jag hört mycket av de på ett tag... Men grymma är de i år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woow :o jag har bara en fråga, lägger du ut bilderna från dm i nån speciell ordning eller? :) dom är skitsnygga Btw :D

2011-03-18 @ 22:06:00
Postat av: Hanna

Oh snap, Cheer Force. Det var lääääänge sen :D

2011-03-18 @ 22:22:59
Postat av: Ida

Anonym: Nej, inte alls! Tack!

2011-03-19 @ 00:43:32
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0