Justin Carrier

Worlds visades i helgen på ESPN2. Jag har under flera år försökt få in den tv-kanalen, utan något lyckat försök, haha. I alla fall, det visades då lite olika lag och till det som de visar har de två kommentatorer. Dessa personer gör ett ganska halvtaskigt jobb, jag tror inte ens de är cheerleaders? Därför har en "kampanj" startats där man försöker få Justin Carrier att bli kommentator för nästa år. HÄR hittar ni den på Facebook. Tycker alla ska gilla! För blir det tillräckligt många like's så kanske det går igenom!

Justin Carrier är en välkänd profil i USA. Han kommer i grunden från Cheer Athletics och har för många år sedan varit NCA staff också. Han jobbar idag på Varsity där han bland annat är kommentator då.

Här kommenterar han NCA College Nationals.



Cheer Extreme Senior Elite på Worlds 2011.


Kommentarer
Postat av: ida

hur gick det för dolphins i england??

2011-05-17 @ 12:15:05
Postat av: Ida

Ida: De vann!

2011-05-17 @ 12:15:51
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du hur det funkar med voiceovers i ramsan? För jag minns ett par år sen när man blev tillsagt att publiken skrek med för mycket men jag hörde att twisters hade en VoiceOver som sa ramsan så är det okej numera?

2011-05-17 @ 12:36:32
Postat av: Ida

Anonym: Man får ha, ja, men det kan ju dra ner ens poäng i röster om man har för hög voiceover.

2011-05-17 @ 12:42:45
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0