2012 videos


Cheer Extreme Senior Elite (not full-out)
Även om jag, och alla andra, älskar Shooting Stars i år så tror jag inte vi ska räkna bort Senior Elite än. Här ser deras program så-så-så mycket bättre ut än vad det gjorde på showcaset. Deras stunt- och pyramidsekvenser är inte som något annat lag... Amazing!
-
Even if I, and everybody else, love Shooting Stars this season I don't think we should count out Senior Elite yet. Their routine in this video looks so-so-so much better than it did at the showcase. Their stunt and pyramid sequences makes them stand out from all other teams... Amazing



Cheer Athletics Panthers
Jag älskar inte programmet än, men det gjorde jag inte förra året heller efter första tävlingen (blev sen mitt favoritprogram på Worlds). När det cleanas up = WORK! Deras dans är bäst.
-
I don't love the routine yet, but I didn't love it last year either after the first competition (my favorite routine at Worlds). When they clean it up = WORK! Their dance is fierce.


Maryland Marlins Tsunami
Jag älskar inte programmet, men jag hatar det inte heller... Stuntsekvensen är fin och jag tror det kan bli bra! De har förra årets musik vilket gör att det inte når upp till sin fulla effekt.
-
I don't love the routine, but I don't hate it either... The stunt seqence is nice and I think it will look good in the future! They use last years music which makes it kinda "blah".

Kommentarer
Postat av: Emma

Finns det ingen video på California Allstars lady bullets :)?

2011-11-20 @ 11:44:27
Postat av: Ida

Hur kommer det dig att nästan inga lag gör några basket tossar i år? Lägger dom till det sen eller hur är det? Trist tycker jag iallafall!

2011-11-20 @ 11:44:32
Postat av: Ida

Emma: Eftersom de behövt byta ut två personer i laget så kommer de inte tävla förrens i mitten av december. Resten av Cali's lag tävlade igår så videos på de kommer förhoppningsvis upp ikväll!



Ida: Level 5-lag brukar bara ha kick dubblar och ibland nån basket under gympan eller i pyramiden.

2011-11-20 @ 13:24:55
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0