Bomb med cheerkläder

Head 2 Toe Cheer
Hos head2toe kan man verkligen beställa allt! Framörallt har de väldigt många olika typer av shorts.



Cheerleading Company
Har också väldigt mycket olika typer av kläder och saker, men inte lika stort utbud av exakt alla saker.



Knetics
Har enbart sporttoppar och shorts/briefs. Väldigt billigt och massor med mönster. Jag har beställt härifrån och jag kan verkligen rekommendera dem! När jag beställde var jag tvungen att maila dem, det gick inte att beställa direkt från hemsidan. De är otroligt hjälpsamma så det var inga problem alls.

Tips - ta en storlek upp om du inte vill ha dina kläder tiiighta.



Dig It
Svensk webbshop = billig frakt! Har inte världens största utbud, men vill du ha ett par lite halvglittriga blanka shorts är det perfekt att köpa härifrån. Vi beställde sånna till mina kids förra säsongen och trots att många använda dem ofta så höll sig färgen och passformen bra!

Tips I - En eller två storlekar upp här med.

Tips II - Frakten går just nu på 29 kr om det väger under 3 kg. Värt!



Cheer In Style

Dansk webbshop, så ingen tuuull :) Har även dem det mesta i klädväg. Man kan välja egen text på sporttopp!


Kommentarer
Postat av: Carin H

Head2toecheer verkar inte vara någon höjdare. Beställde skor därifrån efter att Cheerandpom vägrade ta emot mitt kreditkort och nu har jag väntat mer än en vecka på att de ska skicka iväg dem. Svarar på mail gör de inte heller.

2011-10-18 @ 13:03:42
URL: http://www.carinh.se/cheer/
Postat av: Ida

Carin H: Konstigt, jag vet massa som beställt därifrån utan probz!

2011-10-18 @ 13:47:29
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Carin H

Ja onekligen, jag har fortfarande inte hört nåt. Har ett gäng otåliga tjejer utan skor och vet inte riktigt vad jag ska göra. Förhoppningsvis väntar de väl bara på nån leverantör men det är lite läskigt att de inte svarar på mail.

2011-10-24 @ 21:53:29
URL: http://www.carinh.se/cheer
Postat av: joanna

Hej!

Kan man beställa från http://cheerinstyle.dk fast man bor i Umeå? Eller blir det jätte mycke frakt då?



MVH/Joanna



P.s Din blogg är verkligen jätte bra. :)

2012-03-04 @ 10:55:12
Postat av: Anni

http://www.knetics.com/

vart ser man grejerna? :) snälla svara! <3

Svar: Webbshoppen verkar ha lagt ner!
You Better Work

2012-08-30 @ 16:18:53
Postat av: Franziska

Jag kan rekommendera att bestella ifrån cheercity-shop.de eller ifrån cheer-planet.de. Båda super bra online shops :)

2014-10-28 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0