Några nya dräkter


GymTyme
Dräkterna är för deras lag som är level 1 till och med level 4. Jag tycker dräkten är sisådär. It's pretty, men lite för mycket och inte alls något nytt eller spännande.


Elite Cheer
Deras dräkter är så kallade "sublimated", jag älskar det! På armen står det "Go Hard or Go Home". Önskar att de hade valt en annan rosett, annars tycker jag det var en mycket fin dräkt.



Stingrays
Efter mycket om och men så har den äntligen släppts. Jag gillar den! Clean som tusan.


Cheer Illinois Athletics
Väldigt många olika färger, men jag tycker de fick ihop det bra. Fin!


CC Champs
Hello rhinestones... Tycker den är lite för mycket, men helt okey!


Beach Elite Allstars
Ett bra exempel på en dräkt som täcker magen. Jag ÄLSKAR den! Så mycket fina detaljer som ändå inte tar över hela dräkten + att det är fint med blått och teal tillsammans.

Alla bilder från Fierce Board.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan du lägga upp dragons laguppställning för i år?:)

2011-10-20 @ 18:49:27
Postat av: Kalle

Snyggt! Gillar Elite Cheers!!!!

2011-10-20 @ 22:29:40
URL: http://cheerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0