Filmer från helgens tävlingar


Cali SMOED
Jag får rysningar VARJE gång jag tittar på dem. Om både de och Brandon sätter på Worlds... Brandon har bästa stuntet och Cali har bästa pyramiden, och båda lag har gymnastiken.


Cali Lady Bullets
Jag hade höga förväntningar på de i år, men jag får inte alls samma wow-känsla som förra året.. Mycket påminner om förra årets program vilket jag tycker är lite tråkigt. De är inte lika tighta som förra året heller. Men de har helt klart vinstchans på Worlds!


Cheer Extreme Coed Elite


Cheer Extreme Small Senior X


Cheer Extreme Senior Elite


Maryland Twisters F5

Kommentarer
Postat av: Karolina

Älskar att Lady Bullets har halva Mello-startfältet i sin musik. :)

2012-04-18 @ 22:38:16
URL: http://nationalchamps.blogg.se/
Postat av: Ida

Karolina: Haha ja och förra året också!

2012-04-18 @ 23:28:52
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0