Eastcoast - RM 2012


Kommentarer
Postat av: Olivia

Det dör var ju commanders. Har du bilder på Pirates, mitt lag. Eftersom du bara skrev "eastcoast så undrade jag^^

Svar: Ja jag har bilder på alla lag.
You Better Work

2012-08-03 @ 19:16:03
Postat av: Anonym

I USA så får man ju ha lösnaglar, och jag undrar om de får se ut hur som helst, tex längd, form, färg och så? Kan man tex om man går i cheer extreme ha turkosa, om man går i cheer athletics cheetahs ha vita men ljus blått cheetah print eller om man går i SoT kan man då ha lila naglar?

Svar: Jag har ingen aning faktiskt. Man får nog, men jag tror ingen haft det. Ganska så oskönt med långa naglar...
You Better Work

2012-08-04 @ 03:05:25
Postat av: Elise

Undrar samma sak som Olivia, Finns det bilder på Pirates? :)

2012-08-04 @ 21:15:50
URL: http://eleii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0