Minior fortsättning - DM Sthlm 2012

Power Cheer Cats
Cats är ett av de miniorlag som funnits längst av alla i Sverige. Säsongen 2009-2010 tävlade de i fortsättning, men i förra året körde de i nybörjare. Nu är de tillbaka i fortsättning igen! Laget består av 12 tjejer och tränas av Mindy, Nilda och Josephine (Fifa).



Förening:
Power Cheer & Dance
Färger: Blå, röd, svart och vit
Stad: Haninge



Dynamite Daisies
Daisies är också ett utav dem mest erfarna miniorlagen, med många medaljer bakom sig. Ska bli spännande att se vad de har att bjuda på i år!



Förening: Brommagymnasterna Dynamites
Färger: Röd, mörkblå och vit
Stad: Stockholm



Twisters Cheer Elite Mr A
Twisters miniorer tog förra året brons RM, och placerade sig även bra på Elite Championship i Tyskland. Förmodar att de siktar mot nya höjder i år också!



Förening: Nacka GF Twisters Cheer Elite
Färger: Teal, lila, svart och vit
Stad: Stockholm (Nacka/Sickla)



Haninge Cheer Elite Blizzards
Blizzards imponerade stort på RM 2011, ett utav de cleanaste lagen jag sett i minior! De kammade hem andraplatsen efter Daisies där.



Förening: Haninge Cheer Elite
Färger: Ljusblå, mörkblå och vit
Stad: Haninge

Kommentarer
Postat av: cheerleader

Ååh fortsätt på dem här, jättekul att läsa! :)

2012-02-15 @ 10:44:15
Postat av: Anonym

kan du inte skriva om de lagen som kanske inte är så "kända" som man inte vet något om istället för att bara skriva om de alla vet om? :)

2012-02-16 @ 08:21:21
Postat av: Ida

Anonym: Jag kommer skriva om alla i Stockholmsdistriktet och så många jag hinner med/kan i mellersta, men jag har inte alls lika bra koll på alla lag där. Som vanligt hänvisar jag till tränare att skicka in bilder till mig och även text om man vill, så kan jag lägga upp. Jag vet inte allting om alla :)

2012-02-16 @ 12:10:06
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0