Bilder från Idrottsgalan


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer resten av bilderna från wintergames? lite väl mkt idrottsgalan nu hehe :)

2012-01-18 @ 14:27:15
Postat av: Ida

Anonym: Så fort jag har tid att redigera. Med de här bilderna satt jag uppe till fem i natt... De här bilderna går före Winter Games dels för att det är mitt lag och dels för att SCF ville ha bilder :) Men ALLA bilder kommer att komma så småningom.

2012-01-18 @ 14:51:43
Postat av: Ane

Så fine bilder! :-D De var utrolig flinke!

2012-01-18 @ 17:14:52
URL: http://www.lunane.blogg.no
Postat av: Anonym

Du har i runda slängar 1000 vänner på facebook, varav många av dem hör till den yngre skaran i Cheersverige. Kan du då förklara varför i hela friden du väljer att ladda upp en bild på två av er, i svensk landslagsdräkt, där det så uppenbart syns att magen ska in, revbenen ska ut? Jag tycker det var en fruktansvärd bild, som påvisade helt fel kroppsideal, och definitivt ingenting som stärker den bild av en seriös idrott som så många av oss slitit så hårt för så länge.



När jag såg den bilden skämdes jag ett ögonblick över att några av Sveriges bästa cheerleaders väljer att göra en så fruktansvärd skinny-pose i svenska landslagsdräkten, och att du valde att publicera den. Ja, det var en privat bild, men du är förebild för så många, även privat. Var en förebild överallt, istället för att plantera kroppsideal som förhoppningsvis ingen i denna idrott står för.



Utöver detta vill jag bara säga att ni verkligen gjorde ett fint jobb på idrottsgalan och att du sköter bloggen på ett fantastiskt fint sätt.

2012-01-18 @ 18:04:22
Postat av: Nicole

Anonym: Jag sitter med Ida på bussen nu. Hon ber dig kommentera det med ditt namn på Facebook istället eftersom att du ändå har henne där, då kan hon ta din kommentar seriöst.

2012-01-18 @ 18:25:23
URL: http://nikkaan.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad har du för kamera och objektiv när du fotar? Riktigt fina bilder och ni gjorde ett riktigt bra jobb i måndags!

2012-01-18 @ 19:58:41
Postat av: Mindy

Angående den privata bilden så var det menat som en bild av en intern diskussion där vi mest visar att det faktiskt INTE är bra att se ut sådär då vi sa hela tiden "Fan va sjukt om det skulle vara såhär". Även i kommentarerna på bilden är det ganska uppenbart att det var menat som ett icke-sunt ideal och att vi inte på nåt sätt menade allvar med bilden. Och jag talar nog för alla när jag säger att vi inte alls såg friska eller snygga ut på bilden, alltså tror jag inte att risken är stor att någon skulle vilja ta efter det eller ens tro att vi menade allvar.

2012-01-18 @ 22:08:08
Postat av: Trillcott

Word Mindy

2012-01-18 @ 22:38:33
Postat av: Klara

Världens snyggaste landslag!

2012-01-19 @ 21:47:34
Postat av: Anonym

Ni var asbra! Men på vilken bild syftar den anonyma på? Haha eller är jag blind

2012-01-19 @ 22:13:56
Postat av: Ida

Ida: Jag har Nikon D60. Använder olika objektiv, mestadels 50 mm :)



Anonym: Tack! Jag har tagit bort bilden.. Hänvisar till Mindys svar om det hela. Tycker det inte är så trevligt att en person som jag känner väljer att kommentera anonymt här istället för att ta det med mig direkt.

2012-01-20 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0