Orange music 2012

Roger that!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej hej, först vill jag säga att jag verkligen gillar din blogg! :D sen undrar jag om du kan ge mig några tips om hur jag ska öva upp handvolt samtflickis? tack på förhand :))

2012-01-20 @ 20:41:10
Postat av: Ida

Katarina: Tack så jättemycket!



Sätt fast bänkar i en ribbstol, så dem sluttar, och lägg på en tjockmatta och så en nedanför. Så kör du nerför där, bra för både handvolt och flickis. Finns såklart tusen olika övningar och tips, men till handvolt se till att ta ett långt kliv, sätta händerna långt fram, skjuta ifrån ordentligt och "få in" benen när du är runt. För både handvolt och flickis är handstående, korbettslag och brygga bra. Till flickis öva sitt fall skjut (om du vet vad det är). Lycka till!

2012-01-21 @ 00:24:41
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0