Säljes: Nfinity Vengeance

Jag köpte Nfinity Vengeance för inte så längesen, men tyvärr var dem liite för små. Jag kunde dock köpa ett par av en tjej i mitt lag som också hade för små, så nu tänkte jag sälja dem som jag beställde! Är ni intresserade kan ni maila mig, [email protected]. Bor du i Uppsala eller Stockholm kan vi mötas så kan jag lämna dem, så det inte blir någon frakt. Jag säljer mina för 700 kr vilket är det jag betalade för dem. De kostar 85 dollar om man beställer från USA, plus frakt och tull. De är använda två träningar.

Storlek: US 7,5 (passar storlek 37-37,5)
Säljes för: 700 kr



Vengeance är Nfinity's allra nyaste modell. Även deras lättaste par skor hittills! De har lite mer sula än Evolution, vilket jag tycker är bra. Passar för allt inom cheer - gymnastik, hopp, för toppar (bl.a. Maddie Gardner och Britni Love har dem, haha) osv.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan man få ngt innermått, elr mått på sulan? :) så man har en liten aning om storleken;) tkr alla skor borde ha exakt samma mått....

2012-01-19 @ 06:56:18
Postat av: Diana

Du får min mailadress, jag är väldigt intreserad!

Måste bara prata med mamma också!

Jag kontaktar dig imorgon! ;)<3

2012-01-19 @ 15:54:42
URL: http://diddeas.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är redan tre som mailat mig att dem är intresserade, så jag prioriterar efter "först till kvarn"!

2012-01-19 @ 16:52:50
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0