We're coming better than our better days

 
Orange är det laget som vunnit Worlds flest gånger av alla - hela fem gånger! Deras framgångskoncept har alltid varit att ha cleana program. Det som får mig att gilla dem ännu mer det här året är hur de ger ALLT i alla moment. Kolla deras hopp och dans... Eller bara när tjejen i mitten kört klart sin länga vid 0:55. Att de gör alla sånna små rörelser ordentligt höjer helhelsintrycket sjukt mycket! Alla kan titta på Orange och ta lärdom.
 
Nästa år tävlar de i medium senior, det blir spännande! 2by2video ska samarbeta med dem också så mycket videos lär vi se under året!

Kommentarer
Postat av: elin

RAYS IN THE BUILDING AND WE'RE FRESHER THAN YOU EVER WAAAAAAS, BRINGING MORE ORAAAANGE... THAN TROPICANA DOOOOES!!!! haha love it! Så himla roligt att de har lagt in ganska mycket "humor" i deras musik, det blir så mycket roligare och titta på då! :)

Svar: Ja jag håller med! Deras voiceovers är bäst!
You Better Work

2012-07-15 @ 22:58:04
Postat av: Clara

Dom har väl vunnit 6 gånger? 2005,2007,2008,2009,2010 och 2012! :)

Svar: Hmm ja kanske? Det stod 5 i videon därför jag gick på det!
You Better Work

2012-07-15 @ 23:57:09
Postat av: Anonym

Ska du gå kvar i Eagles?:)

Svar: Ja det ska jag göra!
You Better Work

2012-07-16 @ 08:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0