Cheer Summer Camp reklamfilm


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag ville bara säga att din blogg är helt underbar, och du gör ett underbart jobb med den!;) sitter klistrad varje dag vid varje inlägg! Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt, mer än tack! Tack för all inspiration du ger mig. Tack för alla bilder. Tack för allt du lägger ner på bloggen, för allt ditt engagemang! för du ska veta att den ger mycket till mig! Tack!:)

Svar: Tack tack tack <3 Din kommentar gjorde min dag!
You Better Work

2012-06-24 @ 22:09:26
Postat av: Sofia

Håller med Julia där uppe!

Svar: Tack <3
You Better Work

2012-06-24 @ 22:27:21
Postat av: hannaa

ååhhh vill gå! :D

Svar: Ta chansen och gå, du kommer inte ångra dig!
You Better Work

2012-06-25 @ 12:23:38
URL: http://cheersisterss.blogg.se
Postat av: Felicia&Hanna♔

nä de tror ja verkligen inte, men de ''svåraste'' byggen ja kan är extention och cradle, och rondat som mest i gymnastik.. e ju bara på nybörjar/fortsättningsnivå, e de värt? :) lär man sig nått eller får man bara köra i sin egna nivp? :) kram

Svar: Ja, då har du ju allt att lära! Om du har en byggrupp att åka med är du ju garanterad att få köra det ni kan och lära er ännu mer, men om du åker själv är det inte säkert att du kommer med folk som kan exakt samma saker som dig, men det brukar lösa sig! Campet är till för att man ska få prova på och lära sig nya saker!
You Better Work

2012-06-25 @ 15:14:59
URL: http://cheersisterss.blogg.se/
Postat av: Felicia&Hanna♔

aa, massa jag känner åker ju med sina lag, men ja får fråga :D taack!

2012-06-25 @ 17:22:52
URL: http://cheersisterss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0