Kiara Nowlin till Cheer Summer Camp

Lag: California Allstars SMOED, tidigare Cali Coed, CheerForce Diamondz m.fl.
Ålder: 16 år
Twitter: @kiara_nowlin
Instagram: @kiarakayla

Om du går på cheerleading och inte vet vem hon är... Det finns inte! En av världens mest kända och bästa cheerleaders, men även en av världens bästa power tumblers! Hon har till och med medverkat på Ellen DeGeneres Show! Hon går just nu i small coed-laget SMOED som vann Worlds i år. Hon är också en av de utvalda "cheerlebrities" till webbtv-serien Secret Diary of an American Cheerleader. Sist men inte minst är hon modell för GK och The Cheer Leader Magazine.
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

varför är jag utomlands just den helgen............ :(((

2012-06-20 @ 17:07:01
Postat av: Anonym

Wow. Jag kommer skämmas ihjäl över min gympa.

Svar: Haha det kommer vi alla göra!
You Better Work

2012-06-20 @ 17:14:46
Postat av: -

jag super peppad och nervös inför campet!
Har du något tips för att få ut så mycket som möjligt av det eller ja, något tips alls, jag är verkligen sååå nervös!

Svar: Se till att hålla igång under sommaren med träning, annars kommer du få världens megaträningsvärk (fast det får man typ ändå haha). Sen på själva lägret försök bara ha kul och lyssna på instruktörerna, de vet vad de gör liksom ;) Var inte rädd för att fråga om hjälp, det är det de är till för! Ta vara på möjligheten och våga prova nya saker!
You Better Work

2012-06-20 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0