Nya blogg.se

Ni som själva har blogg på blogg.se har nog märkt att de lanserat en ny design med nya funktioner. Jag kan till exempel svara på varje kommentar för sig nu, se exempel här under.
 
 
En tråkig sak som den nya designen medfört är att alla kategorier har hamnat i oordning. Jag har ingen aning varför och det stör mig så mycket! Jag skulle vilja byta "plattform" och ha en egen hemsida, men jag har tyvärr NOLL koll på sådant. Om någon är bra på det och är villig att hjälpa mig får ni gärna ta kontakt med mig på Facebook (Ida-Maria Lehto) eller mail ([email protected]).
 

Kommentarer
Postat av: :P

ja altså du kan ju fortfarande blogga på bloggg.se men ha en egen hemsida som te.x bara heter youbetterwork.se, fast kostar pengar. Men du verkar ha ganska många läsare och då kan du söka sponsorer om du inte redan har det. Det där med kategorierna går att ändra. kolla in hemsidan
http:/www.designadinblogg.se
toppen bra + att du kan ställa frågor i forumet om specefika saker. Där har dom nog tips om plattformer! Du kan nog få en egen domän på vilken platform som helst, men gratis är det inte ...

Jag kan ilf tipsa om wordpress fast den är ganska krånglig
bloggplatsen, fast dne är ganska ful o tråkig
nattstad.se man kan inte ha en egen disegn (eller jag tror inte det, men när jag bloggade där förut så var det krångliga html koder osv. och fanns bara tråkiga designer)


Svar: Jo en egen domän vet jag hur man skaffar! Men jag vill göra det när jag bytt plattform. Blogg.se är ganska begränsat tyvärr.
Jag har aldrig provat wordpress men jag antar att det är bästa alternativet. Har provat blogg.se, devote, blogspot/blogger och tumblr och jag tycker blogg.se är bäst av dem!
You Better Work

2012-06-26 @ 11:44:57
Postat av: Elise

Oj vad tråkigt, om du menar att underkategorierna har försvunnit så vet jag hur man fixar det :) För jag har också det men dom försvann inte för mig :)

Svar: Alla kategorier finns kvar, bara att de hamnat i oordning!
You Better Work

2012-06-26 @ 12:09:10
URL: http://eleii.blogg.se
Postat av: Carin H

Om du kan tänka dig att betala en liten slant (typ 70 spänn i månaden) så skulle jag rekommendera att köpa webhotell hos Binero och göra en egen Wordpress-installation där. Är ganska övertygad om att det går att exportera ditt arkiv härifrån och importera till en ny blogg.

Svar: Tack för tips! Ska kolla in det.
You Better Work

2012-06-26 @ 13:00:36
URL: http://www.carinh.se/cheer/
Postat av: Linnéa

Wordpress är bäst för egna blogg/hemsidelösningar.

Svar: Jo, det vet jag.
You Better Work

2012-06-26 @ 13:15:04
URL: http://thefatcheerleader.com
Postat av: Anonym

när ska du lägga upp resten av bilderna från rm?

Svar: Om ett tag.
You Better Work

2012-06-26 @ 13:28:03
Postat av: elin

kan du göra ett inlägg om kända cheerleaders tumblr ?:)

Svar: Jag har inte så bra koll på det...
You Better Work

2012-06-26 @ 15:21:51
Postat av: :D

Kan inte du skriva info om alla kända cheerleaders ? :)

Svar: Jag har skrivit inlägg om ganska många redan! Kolla i arkivet :)
You Better Work

2012-06-26 @ 17:02:04
Postat av: V

Att skaffa ett eget domän, dvs youbetterwork.se, men blogga kvar på blogg.se kostar typ ingenting. 99 kronor för ett år hos binero. Men då byter du ju inte plattform... :)

Svar: Jo det vet jag, men jag vill byta plattform!
You Better Work

2012-06-26 @ 21:01:42
Postat av: Elise

Ja det vet jag, men jag vet hur man fixar så dom hamnar i ordning igen menade jag :)

2012-06-27 @ 01:17:12
URL: http://eleii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0