Stingrays Cheer


Kommentarer
Postat av: tipsssssss

kan du inte lägga upp typ länkar med föreningar och sedan bilderna där på föreningens lag på DM, RM osv. för har inte sätt bilder på mitt lag på DM elr RM. det kommer ta rätt så långt tid ifall du ska lägga upp alla bilder ifrån dm o rm

2012-06-03 @ 21:12:55
Postat av: Ida

Tipssss: Jag kan göra en lista när jag laddat upp allting ja! Men jag förstår inte riktigt hur du menar, att jag ska lägga upp de någon annanstans och bara lägga ut länken? Det kommer fortfarande ta lika lång tid eftersom det är redigeringen som tar lång tid.

2012-06-03 @ 21:26:08
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

hvorfor har stingrays i sverige nesten helt lik logo, farge og drakt som stingrays i usa?

2012-06-03 @ 23:31:40
Postat av: Anonym

Det finns typ ingen likhet mellan varken loggan eller färgerna..?

2012-06-04 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0