Filmer på alla lag - SM 2012

Efter varje tävling är det alltid folk som ber mig kommentera alla filmer. Jag vet inte varför ni tycker det är så roligt? Jag vill inte kommentera senior avancerad, det känns lustigt att kommentera sitt eget lag. Och det har varit nog diskussion om senior avancerad redan, så tror det räcker med det!

Kom ihåg att det här är mina egna åsikter, ingenting annat :)


USC Excaliburs
Jag är så imponerad över de här tjejerna (och stolt över alla mina gamla tjejer som går i laget)! De har verkligen stepped it up i år både svårighets- och utförandemässigt. De är jämna i alla olika delar.
Något som många kanske inte vet är att en tjej skadade sig på förträningen och kunde inte tävla. De stoppade in en reserv mellan förträningen och tävlingen! Hon är topp i pyramiden.


Dynamite Diamonds
Juniorlaget som ALLTID legat i topp. Fina pyramider och roligt att de har fem grupper i andra stuntet!


Musketeers Funky Cheer Junior Blue
De känns inte riktigt "där" än svårighetsmässigt, men jag tycker det är kul att de vågar sig på den avancerade klassen och kommer alldeles säkert bli farliga i framtiden.


Power Cheer Cougars
Fiiint utförda volter! Min favoritpyramid av alla juniorlag.


Haninge Cheer Elite Thunders
Tråkigt med fallet i stuntsekvensen, roligt att de ändå har ticktock upp vilket är en avancerad uppgång! Hoppas de kan få ihop fler till laget nästa år så de kan ha fler stuntgrupper!


Power Cheer Eagles


Dynamite Dragons


Gothenburg Cheer One Wildcats


Twisters Cheer Elite


Musketeers Funky Cheer Coed Blue

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skria såhär på Groupstunt också ?

2012-05-14 @ 16:03:47
Postat av: : )

Något som ingen heller vet är att en tjej i mfc junior blue bröt näsan tio min innan tävlingen, därför gör en topp bara kick i basketen. Bara som en kul grej o veta, påverkar ju inte resultatet ofc : )

2012-05-14 @ 16:25:26
Postat av: Ida

:): Tävlade tjejen med den brutna näsan? Ouch!

2012-05-14 @ 16:35:31
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: M

Kan du inte göra såhär om group stunt och partner stunt med?

2012-05-14 @ 16:42:29
Postat av: Anonym

Kul att du skrev om alla lag, vet inte varför det är så kul! Men det är ju alltid trevligt att få höra vad som är fint i ens program, däremot tappade thunders bara ett bygg :) och anledningen till varför thunders bara hade tre grupper var för att många slutade efter dm tyvärr.

2012-05-14 @ 17:13:40
Postat av: J

Wildcats är sjuka! Aldrig sett sr avancerad i Sverige på denna nivå!! Cred till er tjejer kämpa och ta hem erat väl förtjänade guld nästa år för ni är verkligen guld värda!

2012-05-14 @ 20:09:36
Postat av: Ellen

Jepp jag tävlade med bruten näsa :) Fast då visste jag inte att den var bruten ;) Tio minuter innan tävling, vad ska man göra...?

Nu är det lite jobbigt men såååå värt bronset :) Ida du träffade mig efteråt ju när du lämnade rosetten, men det syntes inte så väl tror jag :)

2012-05-14 @ 20:17:11
Postat av: Anonym

hihi de var jag som fick gå in och göra i excaliburs, helt sjukt att vi ändå tog guldet! wohoo

2012-05-14 @ 20:37:44
Postat av: Anonym

Haha älska kommentarerna tjejerna som sitter närmast kameran gör när Wildcats kör ;)

2012-05-14 @ 21:00:14
Postat av: Wilma

Jag skrek bara lite när wildcats körde...

2012-05-14 @ 21:14:42
Postat av: Sofia

Varför kör inte dragons samma pyramid som på dm? Den var ju sjukt snygg!Och vad hände med alla deras basket skruvar..?

2012-05-14 @ 22:38:19
Postat av: m

på dm var dragons 24 och på sm 21 så det fanns antagligen inte folk till det och de har haft många olika lag under säsongen alltså folk som kommit och gått så programmen har ändrats mycke

2012-05-15 @ 08:58:13
Postat av: Ida

Ellen: Nej jag märkte ingenting! Starkt att köra, jag vet hur ont det gör!

2012-05-15 @ 11:20:00
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gick det för toppen i dragons och tjejen i wildcats? såg ut att göra riktigt ont :O

2012-05-15 @ 11:42:30
Postat av: Anonym

wildcatstjejen är ok! iochmed att hon inte landade på nacke eller rygg gick det bra med henne:)

2012-05-15 @ 12:38:46
Postat av: Ida

Anonym: Jag tror att toppen i Dragons fick hjärnskakning.

2012-05-15 @ 12:45:39
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva så om stunterna med?

2012-05-15 @ 15:31:39
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om Coed?

2012-05-15 @ 19:10:14
Postat av: Anonym

Haha, "i och med att hon inte ramlade på nacke eller rygg". vad påstår ni att hon landade på? sluta försöka snacka bort detta

2012-05-16 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0