Tye Hill

Tye Hill gjorde "comeback" igår på X-Treme Tricking and Tumbling. Jag har inte sett något av honom alls på ganska många år, förutom att jag vet att han coachar och koreograferar för olika lag. Men det var roligt att se honom volta igen - och som han voltar! Han verkar inte ha tappat något alls. Hoppas det läggs ut filmer på hans längor från tävlingen!
 
Filmen här under är från 2005. Enligt mig finns det ingen i cheerleading som voltar som honom... Han gör både galna saker OCH utför det fint.
 

Kommentarer
Postat av: Jack

Min faaaaaaaaaaaaaave.

2012-09-16 @ 19:17:27
Postat av: Francesca

haha seriöst? Pointade tår genom hela skiten, craaaazyyyyyy

Svar: Det är det galnaste, hans tår måste automatiskt pointas när han lämnar marken...
You Better Work

2012-09-17 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0