Cheerleading på TV

Idag visar de cheerleading på Eurosport 2 igen! Förra veckan var det UDA, alltså dans, men jag hoppas på och få se lite cheer idag.

Alltså, knappa in Eurosport 2 idag klockan 21:00!



Håller även på att förbereda en ny grej här! Finns redan kategorin "personer i fokus", men jag har inte skrivit så många inlägg i den kategorin och inte så djupgående. Nu ska jag börja skriva lite fler inlägg dit och ska intervjua lite olika personer runt om i Sverige och i andra länder. Inte värsta intervjuerna, lite lätta och roliga frågor som kan vara roligt för er att läsa bara!
Vill inte avslöja allt redan innan, men den första personen jag kommer skriva om är inte från Sverige och håller på med både cheerleading och cheerdans. Kommer upp så snart som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0