DM Mellersta

DM Mellersta arrangeras i år av Julle United som håller till i Hudiksvall. 20 mars i Håstaholmens Sporthall går tävlingen av stapeln.

Startordning
Har inte kommit än. Lägger självklart upp den här så fort jag får tag på den.

Här kan ni se de tävlande starter jag vet om. Kommentera gärna om ni vet fler, så fyller jag på!

Individuell Junior

GF Uppsalaflickorna - Jack Djeridi
Julle United - Beverly Law
Karlstad GF - Annie Mattsson
Sparks Cheerleaders - Jennifer Eklund
Sparks Cheerleaders - Julia Heikkinen
Sparks Cheerleaders - Louise Eriksson

Partner Stunt
GF Uppsalaflickorna - Anders Terning och Carolina Nisser

Group Stunt Junior
Sparks Cheerleaders

Minior Nybörjare
Sparks Cheerleaders

Junior Nybörjare
Fagersta GF - Flashes
GF Uppsalaflickorna - Mustangs
Karlstad GF - Jaguars
Linköping Lightnings
Sparks Cheerleaders

Senior Nybörjare
Arlanda Jets Cheerleaders
Hedemora
Karlstad GF - Panthers
Nyköping Cheer Team - Crystals

Minior Fortsättning
GF Uppsalaflickorna - Spitfires

Junior Fortsättning
Linköping Lightnings

Senior Fortsättning
Cheer Unlimited
GF Uppsalaflickorna - Tom Cats
Nyköping Cheer Team - Brilliants
Spinners Cheer United - Cobras

Junior Mixed Avancerad
GF Uppsalaflickorna - Excaliburs

Senior Mixed Avancerad
GF Uppsalaflickorna - Black Hawks

Cheerdans Nybörjare
Julle United
Uppsala Dance Crew - Pixies

Cheerdans Fortsättning
Julle United
Uppsala Dance Crew - Predators

Cheerdans Junior Avancerad
Julle United - Smallstars

Cheerdans Senior Avancerad
Julle United - Allstars
Uppsala Dance Crew - Phantoms

Biljetter
Det finns tyvärr endast ett begränsat antal biljetter, 400 st totalt. Föreningar har kunnat förhandsboka biljetter. Jag antar att inga biljetter säljs på plats.

Hemsida
Vad jag vet finns det ingen DM-hemsida, men information kommer nog komma upp på Julles hemsida som ni hittar HÄR.

DVD
Går att förbeställas genom sin förening.

T-shirt
Går även det att förbeställas. T-shirten kan ni se nedan.


Kommentarer
Postat av: CTB Emilia

ingen från cheer team brilliants ska tävla individuellt längre :)

2011-02-15 @ 21:31:53
Postat av: matilda

Har inte linköping lightnings något seniorlag längre? Vet någon varför i så fall? :(

2011-02-15 @ 21:37:30
Postat av: Ida

Matilda: Nope, tror det var många som slutade så de inte fick ihop ett lag (tyvärr).

2011-02-15 @ 21:48:30
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne deras tränare flyttade och då hade dom ingen tränare längre. Det jag vet iallafall =).

2011-02-15 @ 21:55:27
Postat av: Jennifer

Någon koll på starterna till Dm norra 6 mars? =)

2011-02-15 @ 22:26:49
Postat av: Ida

Anonym: Okej, kanske det också, men vet att det jag sa är sant ;)



Jennifer: Sådär, men startordning borde komma när som helst!

2011-02-15 @ 22:42:48
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Terece

Karlstad gf jaguars ska tävla junior nybörjare :)

Och Annie Matsson- inviduell junior.

2011-02-15 @ 22:49:04
Postat av: Carin H

Jag har för mig att Hedemora ska tävla senior nybörjare.

2011-02-16 @ 09:29:18
URL: http://www.carinh.se
Postat av: Anonym

Fagersta GF Flashes ska tävla junior nybörjare :)

2011-02-16 @ 10:48:06
Postat av: Anonym

Uppsala dance crew predators ska inte tävla i cheerdans nybörjare, utan i fortsättning. Pixies ska tävla i cheerdance nybörjare, och Pearls ska inte tävla alls, utan de har slagits ihop med Predators.

2011-02-16 @ 14:59:37
Postat av: Sophia

Kommer du vara där och fota eller sälja bows?:)

2011-02-16 @ 19:31:47
URL: http://phianias.blogg.se/
Postat av: Ida

Sophia: Tror inte det, jag tävlar och är tränare, så hinner nog inte med så mycket annat ;)

2011-02-16 @ 20:45:51
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Jenny

Startordning har kommit till DM Norra;)

Fast nu jäklas min dator så jag får inte fram den.

2011-02-17 @ 00:52:42
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/
Postat av: Emma

Finns det inte några som tävlar junior avancerad?

2011-02-17 @ 07:33:51
Postat av: Ida

Emma: Nope.

2011-02-17 @ 09:27:43
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Kezia

Arlanda Jets seniorlag heter Flames :)

2011-02-17 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0