Eagles EM 2012


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder!
Kan du inte lägga upp de topp 5 videorna som du tänkte lägga ut för några veckor sedan? :)

Svar: Jo, det kommer! Jag har inte hunnit blogga på senaste tiden, alla inlägg som lagts upp är såna jag tidsinställt.
You Better Work

2012-07-11 @ 23:10:10
Postat av: Anna

Hej! Jag tänkte bara höra när du skall lägga upp bilderna från resten av lagen från RM? Jag vet att du hat sagt att du ska göra det senare, men nu har det liksom gått två månader snart. Tycker det är lite konstigt att du bara la upp på vissa lag och sen vänta så länge med dom andra. Bilderna på eagles och cougars från EM kom likso upp direkt? Och det är klart att man tjatar om bilderna, man vill ju se sitt egna lag. Och jag är medveten om att du inte får betalt eller att du kanske inte tycker det är så kul att lägga upp sådana bilder, men då får du ju lägga upp bilder på ALLA lag eller inga bilder alls.

Tack på förhand :)

Svar: Fast jag MÅSTE inte lägga upp på alla om jag inte vill, det finns ingen sån bestämmelse. Som jag skrev i ett inlägg förut tappade jag sugen när folk tjatade sönder mig fast jag bad om att folk inte skulle göra det. Jag får fortfarande en kommentar om det nästan varje dag.. Alla bilder kommer komma till slut, det har jag sagt förut. Därför tjatet är onödigt! Alla bilder hade varit uppe nu om folk hade lyssnat på vad jag bad om tidigare. Jag lägger ned så mycket tid på den här bloggen och på bilder och då är det minsta alla läsare kan göra för mig att inte tjata när jag specifikt ber om det.
Eagles och Cougars lägger mig ju närmast hjärtat så jag kommer alltid lägga upp dem bilderna först!
You Better Work

2012-07-15 @ 23:35:27
Postat av: Ida

Ligger*

2012-07-16 @ 00:29:50
URL: http://youbetterwork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0