The Ultimate Cheer Camp

När? 18-19 augusti
Var? Oslo, Norge

Klicka på bilden för att komma till Ultimate Cheer Camp's hemsida.

Förra året hade Ultimate Cheer Camp Maddie Gardner som dragplåster, i år har de Erica Englebert! Erica är instruktör tillsammans med Jeanette Bendiksen, Mija Schrey, Mika Pennanen, Rick Braithwait, Martine Holth Dreessen, Nathalie Brondrup, Thea Martine Samer, Ida Maria Slemdal, Lasse Arnesen och Jonas Miller.

Campet kostar 750 NOK om man anmäler sig före 15 juli och 900 NOK om man gör det efter. Ni anmäler er HÄR. Det rekommenderas att ni anmäler er i stuntgrupper (eller partner stunt-par), men det är inget krav.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om det står.. Hittar det inte, men vilka tidigare erfarenheter ska man ha? Vad är kraven liksom? Vet du det? :)

2012-06-10 @ 00:40:03
Postat av: Ida =)

Inga krav :)

2012-06-10 @ 05:56:03
URL: http://idamarias.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vet du var bor, när man ska vara där och åka därifrån? Det står inget på hemsidan, iallafall inte vad jag hittar, men om du får någon info om det kan du väl skriva det :)

2012-06-10 @ 11:17:01
Postat av: Ida =)

Jag vet inte, men jag har frågat. Det kommer nog på hemsidan snart ;)

2012-06-10 @ 11:25:19
URL: http://idamarias.blogspot.com
Postat av: Ida =)

Campen börjar 18. Augusti kl. 10.00 - 18.00 och 19. Augusti kl. 11.00 - 18.00!



Ang. boende måste man fixa det själv. Jag vet det var flera tjejer från Sverige som frågade om man kunde bo hos andra f.eks från Viqueens förra året ;)



I anmälan väljer du vilken nivå du är på, Junior intermediate (nybörjare, evt fortsättning), junior elite (fortsättning och avancerad), senior elite (nybörjare, evt fortsättning) och senior Premier (fortsättning och avancerad).



Peace!

2012-06-10 @ 12:05:44
Postat av: Ebba

Hej Jag och mina kompisar har typ en egen Cheerleading förening vi är typ 4 pers. I alla fall så vill vi köpa uniformer och jag undrar bara om du vet hur dyrt det är att beställa från USA med porto och allt ? Har du några tips på hemsidor med bra uniformer vi har en budget på ca 3000 kronor för alla fyra uniformer men hellst så billiga som möjligt ;) Tacksamm för svar

2012-06-10 @ 16:37:01
Postat av: Anonym

Ebba: Varsity, tror dock inte att det är så billigt.. Men kan ha fel. Kolla deras hemsida

2012-06-10 @ 18:10:55
Postat av: Ida

Ebba: Den här hemsidan har billiga, och det är från UK så ingen tull! http://www.cheerworld.co.uk/

2012-06-10 @ 22:44:14
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0