Svenska lag 12/13 - mellersta distriktet

Minior Nybörjare
GF Uppsalaflickorna USC - Spitfires
KGF cheerXplosion
 
Minior Fortsättning
Linköping Lightnings - Starlets
 
Junior Nybörjare
Arlanda Jets
Cheer Unlimted
KGF cheerXplosion
Linköping Lightnings - Strikes
Spinners Cheer United - Vipers
United Cheer Athletics
 
Junior Fortsättning
GF Uppsalaflickorna USC - Lancers
 
Junior Level 5
GF Uppsalaflickorna USC - Excaliburs
 
Senior Nybörjare
Cheer Team Brilliants
Cheer Unlimited
GF Uppsalaflickorna USC - Ravens
KGF cheerXplosion
Linköping Lightnings - Tigers
 
Senior Fortsättning
Arlanda Jets
GF Uppsalaflickorna USC - Lady Hawks
Linköping Lightnings - Flames
Spinners Cheer United - Cobras


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vilket datum mellersta DM ska hållas också? :)

Svar: Inte klart än vad jag vet.
You Better Work

2012-11-13 @ 14:11:31
Postat av: Anonym

Varför står Arlanda Jets på både Stockholm och mellersta destriktet?

Svar: Oops, ska fixa!
You Better Work

2012-11-13 @ 14:39:29
Postat av: Anonym

Spinners Cheer United - Vipers tävlar också i junior nybörjare

2012-11-13 @ 14:43:52
Postat av: Anonym

Cheer Unlimited har både junior och senior nybörjare som ska tävla

2012-11-13 @ 15:14:29
Postat av: Anonym

Cheerdans?

Svar: Min blogg handlar bara om cheerleading. :)
You Better Work

2012-11-13 @ 15:24:22
Postat av: A

Tråkigt att cheerdance inte finns med på någon av inläggen... Det är ju ändå en "gren" inom Cheerleading och den sektion inom cheerleading som kanske behöver mest uppmärksamhet för att kunna få fler utövare så att "grenen" inte dör ut.

Svar: Jag är inte intresserad av cheerdans på något sätt och jag vet knappt något om det, så det blir svårt att skriva om det. Det kan absolut behöva mer uppmärksamhet, men det lämnar jag till någon annan. Som en annan kommenterade är det fritt fram att starta en cheerdansblogg. :)
You Better Work

2012-11-15 @ 19:42:25
Postat av: Anonym

vet du vart mellersta kommer vara?

Svar: Nä inget aning tyvärr.
You Better Work

2012-11-15 @ 20:50:59
Postat av: A

A: det känns kanske som att Ida-Maria kan få bestämma själv vad hon skriver om i sin blogg? Vad jag vet så är det fritt fram för vem som helst att starta en blogg om cheerdance :)

Svar: Tack!
You Better Work

2012-11-15 @ 21:31:02
Postat av: Anonym

Nu blev det lite snurrigt, menade att skiva till A inte att mitt namn också skulle bli A

2012-11-15 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0