International open coed 5

Min favorit bland alla coedklasser i allstar är helt klart international open coed 5. SJUKT tuff klass, här gäller det att sätta programmet. Favorittippade lag har inte ens kommit i topp tio ibland för att de missat något.
 
I international open är det lite speciella regler. Dag ett måste alla amerikanska lag tävla mot varandra och de som kommer topp tio går vidare till semifinal. Från semifinalen går bara TRE lag vidare, så då förstår ni att det är tight om ni kollar på alla lag här under. Jag tror kvaltävlingen dag ett mellan de amerikanska lagen är riktigt rolig att se, jag hoppas jag har möjlighet att se det nästa Worlds!
 
GymTyme Black Smack
 
Cheer Athletics Wildcats
 
Top Gun i5
 
Spirit of Texas
 
Brandon Allstars Steel
 
CheerForce Nfinity
 
California Allstars Inspire
 
Cheer Extreme International X

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vart och när vi kommer ha tävlingar? jag går i dynamites. Vet du t.ex när vi ska ha dm, eller vad vi nu ska ha? och ska det va i stockholm? kram!

Svar: Det är inte klart än. DM är ju för ett distrikt och Dynamites tillhör Stockholm, vilket betyder att det förmodligen är i Stockholm eller i närheten.
You Better Work

2012-09-08 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0