icu

Hej! Jag sitter och kollar på ICU Worlds. Var inte så insatt i det innan jag fick det förklarat för mig för några dagar sen.
Hitills har jag sett en del coed lag. China, Thailand, Germany, Finland, USA... Alla lag har såklart coola grejer i sina program. Särskilt USA, shit shit. Men jag har lite svårt för deras typ av cheer. Dräkterna, programmen, musiken, vissas bygg.. Ganska annorlunda än all-star!

En sak till jag inte förstår är att alla börjar med en lång cheer med massa skyltar, megafoner osv.. Antagligen är det någon regel att man måste göra så haha.

Tycker ändå att ICU Worlds är en bra grej för alla länder. Såklart för länder från Europa och andra världsdelar som får komma till USA och lära sig av de, uppleva hela grejen med Worlds och cheerleading där. Men också för USA som får se att det finns cheerleading utanför USA också haha. Visst, det fanns lag från andra länder som tävlade på Worlds förra året också men detta är ju en mycket större grej!

HÄR finns det filmer från ICU Worlds som alltså var igår fredag.

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för tipset om sidan! :D you made my day at work! :D hi

2009-04-26 @ 21:39:23
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0