let me put a little bit excitement up in your lifestyle

Jag sörjer för att youtube tagit bort sbeCAlover's konto och alla filmer hon hade lagt upp. De flesta var worlds 2006. Mitt favorit år all time! Tur att jag sparat ner en del av de på datan... Kan lägga upp någon borttagen film här nån gång, exclusive for you haha.

Som sagt, 2006 mitt favorit år och dessa är min favoriter:
Top Gun small coed - Ger mig rysningar varje gång.
Kentucky Elite large coed - Klassiker.
Georgia Allstars large coed - Också klassiker.
Cheer Athletics jags small senior - Juniorlag som tävlade senior och de var wow.
Maryland Twisters f5 large senior - Den klassiska och överanvända cheermixen någonsin typ. Men fortfarande bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0