welcome to my world

Hejsan!

Jag är ungefär världens största cheernörd haha. Den här bloggen startade jag för att ta ut lite av det någonstans!
Jag är både aktiv och tränare... Startade cheerleaders bilddagboken 2006 som fått ganska många besökare, denna vecka var det ca 1500. Driver dock inte den ensam, ett 20-tal andra har lösenordet dit.
Har en nästan lika välbesökt egen bilddagbok. Tar mycket bilder på tävlingar och träningar så det kan ses där. Tänker lägga upp bilder här också, kan lägga upp de i lite större format här.
Från början var jag inte så intresserad av att fota, jag brukade filma mest. Lite cheerfilmer kan hittas på min youtube.

Ja nog om allt det. I denna blogg kommer jag skriva om allt som har med cheerleading och göra. Enjooooy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0