Mer cheer på tv

När jag ändå är igång och tipsar om cheerleading på tv så såg jag att det är en dokumentär som delvis handlar om cheerleading som sänds på Viasat Explorer nästa vecka. Sänds måndag 19:00, tisdag 07:00 och onsdag 13:00 (samma program alla dagar). Jag tror inte jag har den tv-kanalen dock, någon annan som har?

Såhär stod det i beskrivningen om programmet:

Amerikansk dokumentär från 2009. Cheerleading visar sig vara en av de farligaste sporter som finns. Kan det vara farligare än fotboll? Vem tar den största smällen, en spelare eller en cheerleader som ingen fångar på vägen ner? En av de mest ökända händelserna inom sport, den 28e juni 1997, i matchen mellan tungviktarna Mike Tyson och Evander Holyfield biter Tyson av nästan en centimeter av Holyfield högra öra. Så frågan är, hur svårt är det att bita av en bit av någons öra?

Kommentarer
Postat av: Yin & Yang

Hej! Nice med cheer!

Hur gammal är du? :) Bara undra

Titta gärna förbi hos oss :D

2010-04-07 @ 10:30:26
URL: http://bambooz.blogg.se/
Postat av: Ida

Yin & Yang: Jag är 17, snart 18 år :)

2010-04-07 @ 15:10:28
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0