Se, nu går tiden ännu mer...

Jag får inte särskilt mycket negativa kommentarer här på bloggen, men de senaste dagarna har det droppat in några. Först skrattade jag bara åt de, men nu börjar jag faktiskt bli lite irriterad. Flera kommentarer har handlat om att jag borde sluta blogga om andra saker, sånt som jag brukar uppdatera här om, och att jag istället borde lägga in bilder från DM.

Det har ju gått 5 dagar sen DM nu, och jag tänkte ge er lite information om hur många bilder jag lagt upp på de 5 dagarna - 244 bilder. Till den siffran kan ni även lägga till hundratals "privata" bilder som jag också redigerat, och även flera hundra bilder från vårat genrep innan DM. Om man vill kan man också lägga till de 8 filmerna jag laddat upp på youtube och den tiden jag suttit och letat upp de 46 filmerna som jag lagt upp från DM Stockholm/Mellersta.
Lite synd att jag inte räknat alla timmar jag suttit och redigerat bilderna...

Med detta vill jag säga att jag har slitit den senaste veckan för att kunna lägga upp så många bilder (och filmer) som möjligt. Det är inte så att jag sitter hemma om dagarna och gör ingenting, om någon nu tror det. De flesta av de "vanliga inläggen" har jag skrivit i skolan, där jag inte har tillgång till att redigera bilder.

Roligt är också att många sitter och tjatar om bilder, men när jag väl lagt upp de kommer inte lika många kommentarer.
Men de flesta av er är snälla, vilket är tur ;) Och jag är tacksam över varenda liten positiv kommentar jag får!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är jätteduktig och skriver om en massa bra saker! Hoppas verkligen att de som gnäller slutar med det asap.

2010-04-03 @ 16:21:36
Postat av: .

tycker precis som mikaela, din blogg är jätte bra så dem får helt enkelt acceptera att allt inte händer på en sekund och vänta lite på bilderna,

fortsätt blogga som vanligt!din blogg är bäst:)

2010-04-03 @ 16:36:45
Postat av: EMMA

Du äger och det vet du! :)

Hoppas du förstod min ironi i kommentaren på födelsedagsinlägget haha :)

2010-04-03 @ 16:45:17
URL: http://emmaesping.blogg.se/
Postat av: Ida

Emma: Haha ja men självklart ;)



Tack tack tack allihopa!

2010-04-03 @ 17:03:01
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: camilla

du är jätte duktig, tycker inte du ska sluta !!!! tvärtom, mer uppdatering och skvaller :D fortsätt !:)

2010-04-03 @ 17:07:14
Postat av: Lisa

sjukt bra jobbat av dig att ladda upp så mkt bilder som du gjort på så kort tid. Vet själv hur lång tid det tar! kämpa på bara :D ser fram emot att få se bilderna på mitt lag sen :D Go Lightnings!

2010-04-03 @ 17:36:28
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag tycker du har en bra blogg!

Det är kul att du skriver om cheerleading, jag läser den varje dag (: när ja frågade om du kunde ladda upp bilder på lightnings så menade ja inget dumt iaf!. Fortsätt med bloggen den ägeeer!.

2010-04-03 @ 17:51:32
Postat av: Nicole

Du vet att jag tycker att din blogg är SUPER så jag behöver inte säga mer:)

<3

2010-04-03 @ 17:57:40
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Ida

Ni är så gulliga allihopa, taaack! Jag ska absolut inte sluta blogga, ville bara få ut min irritation lite ;)

Och ni behöver inte oroa er över att jag blir arg eller något när ni frågar om bilder, bara vissa som gör det utan att tänka på att det tar tid att lägga ut de.

2010-04-03 @ 18:15:49
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Julia

Du har gjort ett super jobb med alla bilder, dom är JÄTTE FINA allihopa! :D

2010-04-03 @ 19:10:54
URL: http://juliakovanen.blogg.se/
Postat av: linn

drygt att folk håller på så!;s du är jätte duktig! sluta aldrig blogga! :D

2010-04-03 @ 19:32:42
Postat av: Anonym

men shiit, du e ju jätteduktig på det du håller på med. Jag får alltid reda på det senaste genom din blogg. Fattar inte varför folk klagar!

2010-04-03 @ 19:40:39
Postat av: Debora :))'

Jag tycker det är bra och roligt att du bloggar om olika saker! :) fortsätt med det! din blogg är jätte bra! :D

2010-04-03 @ 20:27:53
Postat av: Sophie

Din blogg är skit bra Ida! Längtar till bilderna på oss kommer, du visade ju några på tvälingen och dom var SÅ snygga :) höhö!

2010-04-03 @ 20:41:59
URL: http://suff.blogg.se/
Postat av: sofia

Du är jätteduktig som orkar att uppdatera och fixa så mycket med bloggen! Du är BRA!

2010-04-03 @ 21:24:25
Postat av: Jenny

Det är fan patetiskt av dom som klagar! Hade velat se dom driva sveriges största cheerblogg... Tack för din blogg, den ger en inspiration att gå till träningarna med ett leende på läpparna och ge gärnet!

2010-04-03 @ 22:05:42
URL: http://cheerleadingbows.blogg.se/
Postat av: E L I N J I G B R I N G

Du har verkligen den bästa bloggen! läser den hur många gånger som helst varje dag! (Y)

2010-04-04 @ 00:09:17
Postat av: Melissa

Nu är det såhär va, i denna blogg bestämmer du!

Det är ett ganska vanligt fenomen hos just anonyma kommentatorer att tro att hela världen kretsar kring deras anonyma lilla värld.



Passar det inte, får de väl starta en egen blogg och själva upptäcka hur mycket arbete som läggs ner för att driva en så bra (och uppdaterad)blogg som denna.



Och... Nu när jag väl är igång.. OM det nu skulle vara så himla viktigt (att resten av bloggverksamheten skall pausas) med alla dessa bilder som personen gnäller om, wtf, FOTA själv då!



Geez!



Ida, du gör ett sjuhelsikes jobb, det ska gudarna veta!



2010-04-04 @ 04:07:57
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: ANNA

Aw, jag tycker det är kul när du uppdaterar om vad som helst som har med cheer och göra! Det är ju din blogg och du bestämmer i vilken ordning inlägg/bilder kommer :)) 'ur blog rules ^^

2010-04-04 @ 12:59:19
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Meliisa: Haha sa ju att du var klok! :D



Puss på er alla!

2010-04-04 @ 17:34:55
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Ida

Du fick en liten finsk stavning på ditt namn också, haha jag orkar inte ändra.

2010-04-04 @ 17:35:40
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Francesca twisters

skit i dom! du gör verkligen ett super bra jobb med att lägga upp bilder och uppdatera. När jag behöver info om cheer så är det bara att gå in och leta på din blogg haha. Jag hade inte haft någon aning om det inte vore för din blogg. Sen att du tar superfina bilder är verlkigen pricken över iet! Du gör som sagt ett grymt jobb och skit i dumma kommentarer så länge du själv vet att du lätt är bäst i cheer sverige på att blogga ;)

2010-04-04 @ 17:40:08
Postat av: hamis

1000 läsare/dag säger en hel del, Ida!!



Och din blogg gör verkligen CheerSverige mycket roligare ^^

2010-04-04 @ 22:46:01
Postat av: Lina

Ida, din blogg är helt fantastisk! Det bästa med den är att du alltid skriver så positivt om alla föreningar!:) man kan ju tyvärr stöta på diverse skitsnack på Facebook och bloggar men din blogg är ett vattenhål av äkta sportsmannaanda, keep up the good work!:)

2010-04-05 @ 09:57:58
Postat av: Ida

Tack så mycket Lina! Jag försöker att inte skriva objektivt alls, roligt att det märks!

2010-04-05 @ 17:53:24
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0