Cheerleadingjulgranar

Jul och cheerleading... Två av de bästa sakerna! Varför inte blanda ihop de?


Båda två är mina julgranar. Till vänster hur jag hade först (fick tyvärr inte behålla) och till höger hur jag har nu :)


Här är lite inspiration från USA. Första bilden är på en tjej som vann hela den där julgranen på en tävling. Andra bilden är Courtney Smith-Popes (Cheer Extremes ägare) julgran, all teal! Tredje bilden är en close-up på julgranen tjejen vann. Alla lag fick sätta i sin rosett i den. Den gula är för Fierceboard!

Kommentarer
Postat av: elin

åh vilken rolig idé! :D ska lätt klä min gran med bows när jag flyttar hemifrån haha ;)

2010-12-23 @ 15:12:01
URL: http://elinst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0